#1
Ja, sowieso...je bent mentaal toch wel sterker dan die wiet. Het is gewoon mindfuck als je slecht gaat...dat moet je gewoon negeren.
dit antwoord verwachte ik alDeranged zei:Als ik stoned ben is dat vooral in m'n hoofd ja, toch bedankt dat je het ff duidelijk wilde maken.
mathijs zei:Bad gaan ligt ook puur aan jezelf. Een wiettrip heb je eigenlijk in eigen hand. Als je gaat denken dat het kut wordt, wordt het ook kut. Zeker als je nog niet lang blowt..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."