Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet zit allemaal in je hoofd.

het zit allemaal in je hoofd.

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, sowieso...je bent mentaal toch wel sterker dan die wiet. Het is gewoon mindfuck als je slecht gaat...dat moet je gewoon negeren.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoor vaak van mensen , dat ze na een paar hijsjes wiet al knettergek kunnen worden , heeel misselijk worden heel negatief gaan denken etc etc

naar mijn mening zit dit allemaal in je hoofd , als ervaren blower maak ik soms ook wel eens mee dat echt alles gaat draaien en dat ik gewoon ff op bed moet liggen.
dit komt dan niet alleen door de wiet maar misshcien omdat ik wat teveel gegeten heb , een beetje te lang in de kou heb gestaan etc etc.

maar ik vind zon draaierig effect helemaal niet zo erg en blijf lekker ff liggen draaien :mrgreen:

dus mensen die altijd zo gek worden van blowen , probeer het nog eens en controleer of je jezelf niet gewoon bang en gek maakt, het is gewoon ff een ander gevoel in je lichaam/hoofd.
dat kan beangstigend zijn maar eigenlijk is het volgens mij gewoon ff wennen en kan bijna iedereen ontzettend genieten van een jointje :stoned:

wat vind jij ?
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind van niet.

ik hou niet van dat suffe gevoel.

en ja,na 1 hijsje merkte ik er echt wel wat van laatst.
maar dat kwam omdat ik al behoorlijk wat gedronken had..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
das een ander verhaal :grin:

maar het zit nog steeds in je hoofd , want vroeger trok ik het ook totaal niet om te blowen als ik zat was.

de laatste tijd wel , ik waggel dan wel en ben ontzettend draaierig maar ik drink gewoon verder en alles gaat eigenlijk goed.

als je er op gaat letten wat er allemaal met je gebeurd en rustig nuchter probeert te worden dan lukt dat juist niet
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
das mischien wel waar.

maar waarom zou ik??
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik stoned ben is dat vooral in m'n hoofd ja, toch bedankt dat je het ff duidelijk wilde maken.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Als ik stoned ben is dat vooral in m'n hoofd ja, toch bedankt dat je het ff duidelijk wilde maken.
Klik om te vergroten...
dit antwoord verwachte ik al :wink:

ik bedoel tussen je oren natuurlijk :rolleyes:

waarom zou je? nee zeker niet doen! dat is ook niet wat ik bedoel hoor.

bedoel dat de problemen er misschien minder aanwezig zijn dan dat je jezelf wijs maakt.
bedoel niet dat iedereen moet blowen ofzo
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat zou best s kunnen ja
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#9
hashtrip

als ik een paar trekjes van een goede joint neem zie ik ;lettertjes in het tapijt.
ik vond het beter dan kabelkrant.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bad gaan ligt ook puur aan jezelf. Een wiettrip heb je eigenlijk in eigen hand. Als je gaat denken dat het kut wordt, wordt het ook kut. Zeker als je nog niet lang blowt..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
maar als ik dat mensen in het echte leven dan probeer uit te leggen, zeggen ze 9 van de 10 keer , nee ik kan er gewoon niet tegen mn hart gaat tekeer ik snap helemaal niks meer enz enz.

denk toch dat zulke mensen als ze gewoon ff de moeite doen rustig te worden in hun hoofd het allemaal best kunnen redden :P
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb het ook wel eens gehad dat ik begon te draaien en echt niet meer kon rechtstaan, mja, het werkt dus echt wel aqls je je gedachten ergens anders op focust
[/url]
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon lekker naar bedje gaan.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
Bad gaan ligt ook puur aan jezelf. Een wiettrip heb je eigenlijk in eigen hand. Als je gaat denken dat het kut wordt, wordt het ook kut. Zeker als je nog niet lang blowt..
Klik om te vergroten...

Vaak als ik alleen een wietjoint rook (dus geen xtc erbij) dan ga ik doomdenken. Ik zit er vantevoren echt niet overin maar het overkomt me gewoon. Overgens niet altijd hoor en ik kan het de baas het pakt me niet echt zeg maar. Zodra ik het in de gaten heb ga ik me focussen op leuke dingen en is t zo weer voorbij
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tuurlijk zit het tussen je oren! Maar het wordt door veel mensen helemaal niet prettig gevonden om met vlagen ontzettend alert (para) te worden. Sommige noemen het zelfs een paniekaanval wat ze krijgen. In feite zou je die normaal gesproken ook hebben, maar veel minder intens!

En met wiet kan alles, jezelf gek maken kan dus ook!
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#16
bij blowen geld hetzelfde als alle andere soorten drugs: je moet jezelf er voor openstellen en het niet met tegenzin gaan doen.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik probeer doordeweeks niet te blowen, omdat ik niet wil dat het een gewoonte wordt. Maar als het dan weekend is, en ik kom uit mijn werk, dan heb is zoooo zin in een jointje of waterpijp, dat ik er gewoon opgewonden en vrolijk van word. En dan word ik ook lekker stoned of high.

Maar als ik echt pissed ben om iets, dan ga ik gewoon niet blowen/zuigen, want dan is het lang zo lekker en leuk niet.

Dus iid, de uitwerking van blowen heeft zeker te maken met hoe het tussen je oren gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."