Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsberoerd

beroerd

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
bamischijfLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb nu 3x achter elkaar gehad dat ik misselijk werd na dat ik een jointje gerookt had, toen ik net begon had ik dit ook wel eens maar dat hield vanzelf op naarmate ik langer blowde. het begind heel langzaam op te komen en op het laatst kan ik niet eens meer op mn voeten staan en wil ik het liefts op mn bed liggen en de volgende ochtend is het helemaal over. ik hoop niet dat dit zo blijft want dat zou betekenen dat ik nooit meer zou kunnen blowen :openmouth: ik heb geen flauw idee hoe dit kan. heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt of weet iemand hoe dit kan?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hm nee ik heb wel een aantal keer gehad dat ik bijna flauwviel maar heb me nog nooit echt beroerd / misselijk gevoeld. Mm maar dat bijna flauwvallen is natuurlijk ook niet echt prettig :beer:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ben wel misselijk geweest van blowen..

tsja ik kan niet oordelen wat de reden voor jou is. "Bad trips" kan je verwachten als je vaak drugs gebruikt, het hoort erbij ^^
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
het versterkt je stemming, als je je goed voelt ga je je beter voelen als je je slecht voelt ga je je slechter voelen. Dus als je niet helemaal happy bent of je bent al misselijk of iets dergelijks miss niet blowen. Maja dit geldt niet altijd, want bij mezelf merk k dat k altijd kan blowen maakt nie uit hoe k me voel
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm.. ja dat heb ik altijd als ik teveel blow... als ik blow dan zorg ik er ook voor dat ik niet echt stoned of high word want dan word ik idd ook misselijk
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elektronik_dynamite zei:
Hmmm.. ja dat heb ik altijd als ik teveel blow... als ik blow dan zorg ik er ook voor dat ik niet echt stoned of high word want dan word ik idd ook misselijk
Klik om te vergroten...

waarom blow je dan?
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
om beter te slapen :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
van weed slaap je niet beter hoor, je kan gewoon soms beter inslapen.

maar ja misselijk zijn kan wel eens gebeuren, het beste wat je er tegen kan doen is aan een minder snel tempo blowen en ergens zitten waar je comfortable zit vind ik.. Ik heb nog nooit moetne overgeven van weed (wel bijna) maar als je er voldoende voor eet smaakt het mij beter.
als ik zo een klein beetje misselijk wordt kan alcohol wel helpen.. kvind sowieso combinatie weed zonder alcohol een beetje te loom nu, maar bij de meesten gana die 2 niet goed samen
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik slaap serieus beter als ik voordat ik ga slapen een jointje rook :wink:
van mij part mag je het er niet mee eens zijn maar ik spreek uit ervaring
er zijn natuurlijk ook mensen die er niet beter van slapen...
en de combinatie alcohol en wiet is niet echt optimaal... als ik dat doe ga ik dik hard kotsen.. maar als ik xtc wiet en drank combineer heb ik nergens last van dan ga ik alleen maar harder....
en op een comfortabele plek zitten als je beroerd bent helpt ook lang niet altijd... een oplossing is om hasj te smoken.. iig dat werkt bij mij wel
W
WiesLid
01-01-2024, 00:00
#10
DarkScope zei:
het versterkt je stemming, als je je goed voelt ga je je beter voelen als je je slecht voelt ga je je slechter voelen.
Klik om te vergroten...

Ja idd het versterkt vaak je stemming,
Wat ik vaak heb gehad is dat ik misselijk werd omdat de person die draaide teveel tabak er bij deed or zware in plaats van half-zware shag. Dat heb ik echt zo vaak mee gemaakt ziek van de tabak niet van de wiet, probeer zonder tabak is een keer :) en je wordt er veel meer stoned van.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd, zonder tabak wordt je veel gaarder

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."