Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is slechter? avondje zat of avondje stoned/high??

Wat is slechter? avondje zat of avondje stoned/high??

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
eigenlijk ben ik wel sehr benieuwd over dit antwoord want ik ben best para hierover soms. :stoned:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
avondje zuipen is slechter
A
Angel Of DeadLid
01-01-2024, 00:00
#3
-ToXiC- zei:
avondje zuipen is slechter
Klik om te vergroten...

helemaal mee eens..ben liever lkr stoned of high :stoned:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
zuipen is slechter voor je gezondheid

ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beetje moeilijk te zeggen inderdaad. Als je alleen maar puur rookt of cake eet is zuipen zeker slechter.
Eigenlijk is het niet echt te vergelijken. Bij blowen doe je vooral schade aan aan je longen en een beetje aan je hersenen (psychoses enzo) en bij drinken sterven hersencellen af en verneuk je, je lever.
Dit wordt weer appels met peren vergelijekn.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
matig alcohol gebruik is veel minder schadelijk dan matig weedgebruik,
bij hoog gebruik is alcohol schadelijker.. kdenk wel dat bij weed de negatieve gevolgen rapper merkbaar worden (conditie en luiheid)

maja avondje zat is wel leuker maar minder gezond denk ik.. tmaakt mij nie veel uit want kben vele beide :beer: :stoned:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb niet zo'n sterke maag, en heb er snel last van als ik drink. Voor mij dus lekker smoken!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zolang je niet meer dan 3-5 biertjes gaat drinken dan is het niet zo heel slecht. Dan zou je misschien beter, zo af en toe, wat drinken. Maar als je over die 5 glazen heen gaat, zal een puur jointje (het liefst met een vaporizer of spacecake) minder schadelijk zijn.
Ook wel een beetje persoonsafhankelijk natuurlijk...

Als ik naar mezelf kijk onder vind ik aan alcohol meer schade aangezien ik van alcohol regelmatig de lichamelijke gevolgen heb gemerkt en ook vaak een slecht humeur had de volgende dag. Van wiet krijg ik juist vaak een goed humeur de volgende dag, lijkt mij een beter teken niet?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat voor (eventuele) schade doet wiet eigenlijk als je het gewoon opeet(in space... iets natuurlijk)?
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Naar mijn weten niets lichamelijks. Maar je wordt er wel superknetter van, dus geestelijk kan het misschien wel schadelijk zijn.
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik denk dat matig alcohol gebruik alleen vaker voorkomt, of "meer" matig is dan matig weedgebruik
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch maar aan de drugs gegaan :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacecake eten of vaporizen zal idd minder schadelijk zijn dan het roken.. het roken is echter ele schadelijekr hoor.. 1 joint is even schadelijk voor de longen als 20 sigaretten, en pintjes beginne pas schadelijk te worden als je er meer dan 1 per uur drink,(dat is bij mij wel altijd het geval).. persoonlijk vind ik ook alcohol minder verslavend dan weed.. bij weed heb ik er eigenlijk op elk moment van de dag wel zin in eigenlijk.. niet dat ik het dan doe maar anyway bij alcohol krijg ik pas zin om stevig te drinken nada ik al 3 pintne binnenheb, dan zegt mijn instinct dat het tijd is om verder te drinken.. maar dan is daar de volgende dag meestal wel een lichte kater en dat houdt mij tegen om het heel veel te doen..

dus mijn conclusie, je kan het moeilijk vergelijken omdat het andere organen beschadigt en je kan moeilijk de dossisen vergelijken
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
nada ik al 3 pintne binnenheb, dan zegt mijn instinct dat het tijd is om verder te drinken.. maar dan is daar de volgende dag meestal wel een lichte kater en dat houdt mij tegen om het heel veel te doen..
Klik om te vergroten...

Ja, dat instinct he, dat instinct :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."