Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswhite widow

white widow

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja mensu! kben ier trg! mijn vriendin en ik hebben die purple haze niet gekocht, die vent wou voorschot maar hij was niet te vertrouwen. dus heb ik vandaag een vriendin die tegen mij zegt: purple haze is goed, maar white widow is ng beter.. en ik ga nu een 500 zak white widow kopen.. goeie keuze?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ieder zijn ding denk ik. De een zweert bij haze de ander bij K2 enzzz
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou eerst gewoon een klein beetje WW kopen en uitproberen. Eerder kun je niet zeggen of je het lekker vind of niet.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baukereg zei:
Ik zou eerst gewoon een klein beetje WW kopen en uitproberen. Eerder kun je niet zeggen of je het lekker vind of niet.
Klik om te vergroten...

heeft het een aparte smaak dan?
heb gister ook n vent leren kennen die WW verkoopt, kga morgen proberen of t goed spul is :)
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
WW vind ik vrij scherp en bitter en minder zoet dan bijv. K2. Ik rook ook niet alle wiet soorten, alleen die ik lekker vind.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Baukereg zei:
WW vind ik vrij scherp en bitter en minder zoet dan bijv. K2. Ik rook ook niet alle wiet soorten, alleen die ik lekker vind.
Klik om te vergroten...

heeft het ook een ander soort effect ?:)
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als die WW van goede kwaliteit is dan zal je er zeker knetter stoned van worden WW behoort tot de sterkere soorten. :wave:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
ThunderBunny zei:
Als die WW van goede kwaliteit is dan zal je er zeker knetter stoned van worden WW behoort tot de sterkere soorten. :wave:
Klik om te vergroten...

dat heb ik gemerkt,
was vanmiddag zelfs aant hallucineren :grin:
en t was huisteelt, zn 3e oogst..
pff, was wel goed :grin:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#9
lekker!

lekker! kheb een vriendin en ze gaat soms naar amsterdam. heb gevraagd of ze dan een zak WW wil meedoen voor mij :grin: :openmouth: als ik het heb laaat ik hier zeker ng iets over weten :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hou er niet van. Vind de smaak niet echt geweldig eigenlijk en het effect ook niet. Ik wordt er vooral moe en dom van. Als ik wiet rook, rook ik dan liever jack herrer ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."