#1
TE gaar bestaat niet :PWaterpijp zei:en niet te gaar worden![]()
TE gaar bestaat niet :PWaterpijp zei:en niet te gaar worden![]()
.Thomas zei:je gaat met je hoofd schudden en trillen als een mofo je moet er hair spray overheen doen en dan werkt het het best veel
spuit jij maar lekker haarlak over je wiet
savanna zei:Heel snel kappen met die wiet, het is gewoon gore troep. Geloof me nu maar, je kan er echt geestelijke problemen van krijgen. Vooral als je n meisje bent trouwens!
Je zal vast niet naar me luisteren, maar ik weet uit eigen ervaring dat je door wietverslaving ernstige problemen kunt krijgen, waardoor je aan de antidepressiva moet om je nog enigszins goed te voelen. Ik hoop echt dat je dit van me aan wilt nemen, want i schrik hier gewoon van hoe positief mensen praten over wiet ( en andere drugs) alsof het allemaalniks is en geen kwaad kan. Nou, ik weet wel beter, het kan heel erg veel kwaad. Misschien niet bij iedereen, maar de kans is er zeker...en heb je dat over voor die duffe rotwiet???
Sorry als ik n beetje boos overkom, maar ik hoop echt mensen op andere ideeen te unnen brengen met mijn eigen ervaringen.
Me~plantu~isme~moat zei:vindik wel spannend, white widow. kzou da zkr proberen. ksta open voor nieuwe ervaringen, zkr alst zo hevig is. staat op mn to-do list![]()
White widow is gewoon een soort met een relatief hoog THC gehalteDeranged zei:Het valt mij op hoe White Widow hier veelal word afgeschilderd als soort van uberwiet. Toch is het voor mij nooit de ''killer wiet'' geweest zoals hij hier word beschreven, gewoon een hele neutrale en degelijke wiet die zeker niet slap is maar ook zeker niet extreem sterk. Is dit in andere steden anders ofzo?.![]()

Ach ja ju bent pubu en wilt kwel overkomu nie

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."