Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspacecake zonder de cake?

spacecake zonder de cake?

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Saivy zei:
Mmm.. chocolade EN wiet??? :openmouth: :openmouth: mmm...
Klik om te vergroten...

hét voedsel voor het eens in de maand vrouwending :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
minn zei:
Saivy zei:
Mmm.. chocolade EN wiet??? :openmouth: :openmouth: mmm...
Klik om te vergroten...

hét voedsel voor het eens in de maand vrouwending :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :hearteyes: :mrgreen: idd ja :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
jakkes.. space cake/chocola/muffin/tosti :wink:


veel plezier en succes minn :wave:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
jakkes.. space cake/chocola/muffin/tosti :wink:


veel plezier en succes minn :wave:
Klik om te vergroten...
thx..
moet eerst geld hebben :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
minn zei:
SpacingBen zei:
minn zei:
SpacingBen zei:
minn zei:
k heb nu net ergens gelezen over chocolade hasj, hoe je dat maakt.
das ook best makkelijk :)
ik doe dat gewoon.
vanmiddag 4 gram hasj halen en 200 gram chocola.

weten jullie hoe duur dat ong. wordt? 4 gram hasj?
Klik om te vergroten...

als t lukt mag ik ook wel een stukje eh? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

gaan we wel n keer samen maken ok? :wink:
Klik om te vergroten...

haha ja is goed :) regel tussen de 18e en 25e maar een vrije dag :grin:
Klik om te vergroten...

dat wordt moeilijk.. :(
Klik om te vergroten...

mwoahaha, je kan het zo moeilijk maken als je wil :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
minn zei:
k heb nu net ergens gelezen over chocolade hasj, hoe je dat maakt.
das ook best makkelijk :)
ik doe dat gewoon.
vanmiddag 4 gram hasj halen en 200 gram chocola.

weten jullie hoe duur dat ong. wordt? 4 gram hasj?
Klik om te vergroten...


Als je polm of border hasj haalt is de prijs prima te doen, maar ik neem aan dat je die 4 gram hasj niet in je eentje gaat opeten want dat wordt wel een ongelofelijk stevige trip dan...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
mathijs zei:
minn zei:
k heb nu net ergens gelezen over chocolade hasj, hoe je dat maakt.
das ook best makkelijk :)
ik doe dat gewoon.
vanmiddag 4 gram hasj halen en 200 gram chocola.

weten jullie hoe duur dat ong. wordt? 4 gram hasj?
Klik om te vergroten...


Als je polm of border hasj haalt is de prijs prima te doen, maar ik neem aan dat je die 4 gram hasj niet in je eentje gaat opeten want dat wordt wel een ongelofelijk stevige trip dan...
Klik om te vergroten...

ohja,, daar hadk nog niet eens over na gedacht... k kan wat minder hasj halen als k t in mn eentje doe..

mja, eerst eff geld hebben :mrgreen:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil binnekort n 'cake' gaan bakken. Maar nu heb ik hier thuis niet de gelegenheid om die hele cake te maken, dus ik dacht, dan smelt ik alleen boter en doe ik daar de hasj/wiet in. en dan smeer ik die boter op een boterham ofzo. Kan dat?

En wanneer moet je de hasj bij de boter doen?
als de boter gesmolten is, gaat koken of vanaf het begin al?


danku :wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gebruik wel 'vette' boter.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
Gebruik wel 'vette' boter.
Klik om te vergroten...

ja goede bakboter :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe wil je het eigenlijk gaan doen?
Als je de boter smelt, en de wiet toevoegd. Wil je vervolgens de boter stollen en op brood doen?

Volgens mij kan je dan beter je tosti-apparaat in de tuin zetten, en een kaaswiettosti maken.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
k heb nu net ergens gelezen over chocolade hasj, hoe je dat maakt.
das ook best makkelijk :)
ik doe dat gewoon.
vanmiddag 4 gram hasj halen en 200 gram chocola.

weten jullie hoe duur dat ong. wordt? 4 gram hasj?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ligt aan jezelf he, prijzen van hash varieren van 5 tot 20 euro de gram, ofzo.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik fiets even langs de shop :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
ik fiets even langs de shop :)
Klik om te vergroten...
Jij mag nog niet shoppen :openmouth:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jij ook niet.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Jij ook niet.
Klik om te vergroten...
I know daarom shop ik ook nooit, sterker nog rook en blow niet eens. :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Verassend verstandig.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik shop ook niet..
ik kocht zoiezo mn wiet altijd van iemand anders veeel makkelijker :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik mag wel shoppen, maar spijtig genoeg moet ik daar wel naar een ander land voor gana :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."