#1
minn zei:Saivy zei:Mmm.. chocolade EN wiet???![]()
mmm...
hét voedsel voor het eens in de maand vrouwending![]()
idd ja 
minn zei:Saivy zei:Mmm.. chocolade EN wiet???![]()
mmm...
hét voedsel voor het eens in de maand vrouwending![]()
idd ja 

thx..Qocaïne zei:jakkes.. space cake/chocola/muffin/tosti
veel plezier en succes minn![]()

minn zei:SpacingBen zei:minn zei:SpacingBen zei:minn zei:k heb nu net ergens gelezen over chocolade hasj, hoe je dat maakt.
das ook best makkelijk![]()
ik doe dat gewoon.
vanmiddag 4 gram hasj halen en 200 gram chocola.
weten jullie hoe duur dat ong. wordt? 4 gram hasj?
als t lukt mag ik ook wel een stukje eh?![]()
gaan we wel n keer samen maken ok?![]()
haha ja is goedregel tussen de 18e en 25e maar een vrije dag
![]()
dat wordt moeilijk..![]()
minn zei:k heb nu net ergens gelezen over chocolade hasj, hoe je dat maakt.
das ook best makkelijk![]()
ik doe dat gewoon.
vanmiddag 4 gram hasj halen en 200 gram chocola.
weten jullie hoe duur dat ong. wordt? 4 gram hasj?
mathijs zei:minn zei:k heb nu net ergens gelezen over chocolade hasj, hoe je dat maakt.
das ook best makkelijk![]()
ik doe dat gewoon.
vanmiddag 4 gram hasj halen en 200 gram chocola.
weten jullie hoe duur dat ong. wordt? 4 gram hasj?
Als je polm of border hasj haalt is de prijs prima te doen, maar ik neem aan dat je die 4 gram hasj niet in je eentje gaat opeten want dat wordt wel een ongelofelijk stevige trip dan...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."