#1
Als je de kans hebt om promotie te maken op je werk, dan zou ik die kans niet laten verpesten door drugs..en zeker niet door wiet 


Bahemath zei:Kben erdoor!!!!!!
Kvoel me wel goed hoor! 18 ongediplomeerd. thuis buitengekickt. En binnen de vier maanden vast werk met een A2 functie. Zonder dat ik heb moeten gebruik maken van instanties om geld van te krijgen. Geen ocmw fzo geen stempelgeld niets. Gwoon op men eigen.
Ik weet dat wiet er geen goed aan doet fzo. Maar ik kan er toch zalig van relaxen en genieten. Ik ga ook nooit meer dan 2 jointjes per dag roken fzo.
Voor mij is wiet een genotsmiddel waar je geen misbruik mag van maken. Ik kan het niet uitleggen maar voor mij is wiet heilig. Ik heb respect voor de plant fzo. Ik rook ook nooit in het openbaar enkel thuis. Anders denkt iedereen dat ik het doe om er bij te horen.
Logica is heel wat anders dan tentamens leren.mathijs zei:SpirtualBen zei:Veelal hoef je niet veel te merken van nadelige gevolgen, maar Cannabis en logica? Sorry, maar dat gaat altijd niet altijd samen..
Zegt de man die meent dat hij zijn proefwerken en tentamens beter stoned kan leren.
Echt wel. Ik kan me erg goed concentreren als ik een joint rook, dus ook beter leren.mathijs zei:Ja.,.maar het heeft een ding met elkaar gemeen.
Het kan beide niet als je stoned bent![]()
mathijs zei:SpirtualBen zei:Veelal hoef je niet veel te merken van nadelige gevolgen, maar Cannabis en logica? Sorry, maar dat gaat altijd niet altijd samen..
Zegt de man die meent dat hij zijn proefwerken en tentamens beter stoned kan leren.

SpirtualBen zei:Veelal hoef je niet veel te merken van nadelige gevolgen, maar Cannabis en logica? Sorry, maar dat gaat altijd niet altijd samen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."