Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet harddrugs

Wiet harddrugs

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
alsof alcohol verslavender is dan weed. kerel open je ogen eens
Klik om te vergroten...
doe het zelf , alcohol is gewoon verslavender .

wiet kan veel gebruikt worden door jonge mensen, dit is maar een fase en gaat meestal wel weer over. alcoholisten hebben hun hele leven moeite er vanaf te komen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aan wiet ben je eerder verslaafd, aan alcohol ben je zwaarder verslaafd. Hoewel ik het ook wel met Jeller eens ben dat je wietverslavingen niet moet onderschatten...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
matthijs zei:
Aan wiet ben je eerder verslaafd, aan alcohol ben je zwaarder verslaafd. Hoewel ik het ook wel met Jeller eens ben dat je wietverslavingen niet moet onderschatten...
Klik om te vergroten...
al helemaal niet overschatten.
dat is het hele probleem , dat mensen denken verslaafd te zijn aan wiet terwijl ze zich gewoon vervelen en niet de moeite nemen iets beters te vinden om als tijdbesteding te nemen.
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#4
matthijs zei:
Aan wiet ben je eerder verslaafd, aan alcohol ben je zwaarder verslaafd. Hoewel ik het ook wel met Jeller eens ben dat je wietverslavingen niet moet onderschatten...
Klik om te vergroten...

Denk dat het allemaal wel meevalt als je de wiet puur rookt, bijv met een vaporizer. Lijkt me toch wel de minst schadelijke manier om wiet te gebruiken.

Ken niemand die verslaafd is aan spacecake oid hoor.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacekonijn zei:
Jeller zei:
alsof alcohol verslavender is dan weed. kerel open je ogen eens
Klik om te vergroten...
doe het zelf , alcohol is gewoon verslavender .

wiet kan veel gebruikt worden door jonge mensen, dit is maar een fase en gaat meestal wel weer over. alcoholisten hebben hun hele leven moeite er vanaf te komen.
Klik om te vergroten...
alcohol is gewoon moeilijk om vanaf te komen omdat het sociaal aanvaard is, overal beschikbaar is en je het op elk feest/receptie/bijeenkomst aangeboden krijgt..

ben het met matthijs eens..

kvind ook als je zegt dat wiet minder verslavend is en als je dan zelf elke smoort dat het een beetje hypocriet is om dat te zeggen :rolleyes:

als je procentueel ook eens kijkt naar de bevolking dan zie je dat er echt niet zo'n hoog percentage aan echte alcoholiekers is.. iedereen heeft ooit wel eens gedronken en zovel worden er toch niet verslaafd..

als ik naar mezelf keek zie ik dat ook zo..
als ik eens smoorde moest dat zoveel mogelijk zijn en alcohol daar heb ik echt geen zin in op de meeste momenten van de dag
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben echt wel verslaafd geweest aan wiet...kreeg angstaanvallen als ik een dagje iet geblowd had. Misschien heb jij het nooit gehad of iemand gekend die dat had maar ik verzeker je...het is absoluut niet relaxed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."