#1
Lambik zei:PaRa[NL] zei:haha.. maaruh dat was niet helemaal wat ik bedoelde.
bluntvloei (altans wat ik altijd haal) zit in een soort verpakking
en daar sta op wat voor smaak je hebt.
Mischien zou je dan een keer een andere smaak moeten nemen
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.![]()
ik begrijp het ja![]()
harstikke bedankt voor jullie reacties!
mooi zo
