Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlunt

Blunt

20 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lambik zei:
PaRa[NL] zei:
haha.. maaruh dat was niet helemaal wat ik bedoelde.

bluntvloei (altans wat ik altijd haal) zit in een soort verpakking
en daar sta op wat voor smaak je hebt.
Mischien zou je dan een keer een andere smaak moeten nemen

ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. :wink:
Klik om te vergroten...

ik begrijp het ja :mrgreen:
harstikke bedankt voor jullie reacties!
Klik om te vergroten...

mooi zo :smoke:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blunts zijn zo veel zaliger dan joints
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
he ik heb ook een vraag en zal hem maar hier stellen

zijn blunts sterker dan joints? of heeft het niet zo veel verschil enkel de smaak een beetje?
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
verschil in smaak zeker.
qua sterkte niet(er zit geen thc in dat vloei ofzo)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
ah, jah ik dacht dat het sneller naar je kop schoot ofzo

joh zou je eigenlijk ook een joint kunnen rollen met zo sigarentabak (tbak uit een sigaar :tongueout: ) want ik zit momenteel zonder tabak maar heb nog wel een sigaartje hier ergens liggen :)
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
tuurlijk kan dat wel :P maar lijkt mijn niet echt fijn.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
:tongueout: toch maar eens proberen dan :tongueout: je weet het nooit als je het niet probeert he :)
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ja klopt :) , ik ga ook maar even een jointje draaien.
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou blunt is sowieso wel wat straffer dan een gewone joint, niet moeilijk dat het wat prikt in je keel, je smijt er sowieso ook wel wat meer wietjes in...Ken genoeg kerels die al lang en veel smoren en toch elke keer bij het opsteken van een blunt een hele tijd moeten hoesten (om dan te eindigen met de gekende woorden : That's Some Good Shit Man, Hit That Shit :grin:), zelf heb ik er eigenlijk nooit last van en ik geniet dan ook optimaal van het smaakje op je lippen...

Hmmm Gin & Juice
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#10
barry zei:
ah, jah ik dacht dat het sneller naar je kop schoot ofzo

joh zou je eigenlijk ook een joint kunnen rollen met zo sigarentabak (tbak uit een sigaar :tongueout: ) want ik zit momenteel zonder tabak maar heb nog wel een sigaartje hier ergens liggen :)
Klik om te vergroten...

het stijgt ook veel sneller naar je kop , en het is gewoon 3 keer zwaarder plus als je daarvan stoned wordt is het ook 3 keer erger , maar prachtig om een keertje mee te maken! :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lambik zei:
Hoi ,
Ik ben pas nieuw hier en ik heb al vele soorten drugs uitgeprobeert.
Maar ik heb een probleemke ,
K ben nu 16 jaar oud , en ik heb pas de blunt uitgeprobeerd op een schooldisco!

Ik had em netjes gedraaid en heiste goed maar , na de 3de heis wist ik al dat dit niet zo lekker was , het prikte zwaar in me keel en in me longen , en alles was 3 keer zo erger als bij een normale joint!

Alles bij elkaar het was gewoon niet te zuigen! :(
Maar ik wil graag weten , of dit ook zo bij anderen is? :confused:

Nou ja ,
Hoop dat ik goede tips krijg!

Op naar de tulp dan maar :)
Klik om te vergroten...

Vind persoonlijk ook dat een blunt niet te smoken is, en smaakjes op vloei ben ik al helemaal geen liefhebber van. Toch; doorzetten! :smoke: :mrgreen:

De tulp is naar mijn mening wel een aanrader, voor een paar keer.
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad , ik zou heel graag willen proberen!
Ik ben nu ookal aan het oefenen om te draaien maar ja ,
met 4 lange vloeitjes gaat dat zeer moeilijk haha :mrgreen:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
en ffe voor de duidelijkheid
een blunt is toch gewoon een joint maar dan in plaats van papierenvloei zo een vloei van een cigaar
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een joint ja, maar dan wel een joint met enkel wiet d'r in.
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi ,
Ik ben pas nieuw hier en ik heb al vele soorten drugs uitgeprobeert.
Maar ik heb een probleemke ,
K ben nu 16 jaar oud , en ik heb pas de blunt uitgeprobeerd op een schooldisco!

Ik had em netjes gedraaid en heiste goed maar , na de 3de heis wist ik al dat dit niet zo lekker was , het prikte zwaar in me keel en in me longen , en alles was 3 keer zo erger als bij een normale joint!

Alles bij elkaar het was gewoon niet te zuigen! :(
Maar ik wil graag weten , of dit ook zo bij anderen is? :confused:

Nou ja ,
Hoop dat ik goede tips krijg!

Op naar de tulp dan maar :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het ook een keer geprobeerd maar dan een voorgedraaide en dat vond ik ook veel te prikkelend in mn keel en zo. Het zal wel een kwestie van wennen zijn denk ik maar ik hou het voorlopig maar bij gewone joints. Ik rook überhaubt weinig joints meer.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm.. ik heb hier nooit last van.
Ik rook regelmatig een blunt

Wat voor smaak had je dan?
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#18
PaRa[NL] zei:
hmm.. ik heb hier nooit last van.
Ik rook regelmatig een blunt

Wat voor smaak had je dan?
Klik om te vergroten...

als ik een heis nam ,
was het gewoon zwaar en prikkelde ook erg in me keel ,
smaakte ook zeker naar zware sigaren-vloei waar ik hem had meegedraaid , en ook gruwlijk naar de wiet :hearteyes:

k denk dat het gewoon door die sigaren-vloei kwam! :angry:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
haha.. maaruh dat was niet helemaal wat ik bedoelde.

bluntvloei (altans wat ik altijd haal) zit in een soort verpakking
en daar sta op wat voor smaak je hebt.
Mischien zou je dan een keer een andere smaak moeten nemen

ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. :wink:
a
aroumiLid
01-01-2024, 00:00
#20
de eerste blunt was helemaal hetzelfde, hard op de keel, en echt crashe met 4-5 man, sindsdien smoren we véél blunts (laatste tijd wat minder) en het is zoals een gewone joint en de gewone joint is een sigaret geworden :( :cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."