Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen :P (woot 1st post trouwens^^) Ik heb ongeveer 1.5 jaar lang elke dag tussen de 1 en 5 gram wiet gerookt, met een aantal stop periodes van maximaal 2 weken gehad (meestal op vakantie in het buitenland:P) en ben nu serieus gestopt, ik wil minimaal 3 maanden stoppen om mezelf te laten zien, dat ikzelf nog controle heb over mijn keuzes. Het lukt wel aardig, ben nu week gestopt. Maar ik ben gewoon zo bang dat ik nooit meer de oude wordt. (in ieder geval m'n gedachtengang en geheugen) Ik kan wel een voorbeeld noemen: als ik bijvoorbeeld in een kamer sta, en de ruimte een beetje observeer, en er dan uitloop. En je zou me vragen, oke weet je nog hoe die kamer eruit ziet? Dan kan ik nog een paar details opnoemen, maar 80% ben ik alweer vergeten. Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb, en dat iemand me hier iets over kan vertellen. Groetjes Bastiaan"
"EDIT/toevoeging: Het lijkt wel alsof ik altijd nog een beetje space rondloop, ook al ben ik nuchter. Niet 100% erbij Volgens mij bouw je een soort 2e persoonlijkheid op, die met moeite weggaat. Ik ben gewoon zo gewend om alles stoned te doen. Waarschijnlijk omdat ik vroeg begonnen ben. (vanaf m'n 12e af en toe, en vanaf m'n 17e elke dag, de hele dag)"
"Oke, bedankt voor je hulp ben nog nooit langer dan 2 weken gestopt, hehe. * hoest * junkiee * hoest *"
"Barry, volgens mij heb je daar wel gelijk in, haha ik heb zo'n beetje al m'n daadkracht weggerookt maar het word al elke dag beter dank jullie wel voor de reacties :P heeft wel geholpen groetjess"
"JONGENS, ik ben nu maand gestopt (en 3 dagen) ik sta wel weer actiever in het leven, geheugen word beter, visueel geheugen is alleen nog crap, ik denk pas weer aan dingen die ik zie. ALS ik ze zie.. dan herrinner ik het me pas weer, maarja komt allemaal wel goed denk ik.. ik heb nu wel meer discipline enzo, maar is het slim om vanavond met een vriend één jointje te roken? ik persoonlijk denk dat het niet zoo onwijs veel kwaad kan.. en om te reageren op Pshycho_Crono.. wat jij zegt heb ik wel een beetje last van. dat ik niet 100% in de wereld lijk te staan, en inderdaad erg vaak over nadenk, of ik wel echt mezelf ben. Niet dat dat me weerhoud om vanavond eentje op te steken! NA 1 MAAND! toch een prestatie voor me, en dankjewel iedereen voor reacties! na vanavond ben ik trouwens gewoon weer gestopt hoor"