Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoninginnedag?

Koninginnedag?

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#1
joe

blijkbaar is het 30 april koninginnedag in A'dam...
nu heb k van iemand gehoord da de coffeeshops dan een "promotiestunt" doen, ge zou namelijk voor 10 € me uw hand in ne grote bak vol wiet moge grabbele en wa ge eruit haalt moogt ge dan hebbe...

nu, is da waar? dan wil ik daar zowiezo naartoe e!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
:`) PARASIET!

Wel een vette actie, als dat waar is. Niet waardig om helemaal naar A'dam te gaan, maar toch.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol, ik ga dan naar a'dam. Lijkt me wel vet als dat echt zo is :grin:. Ik denk alleen dat ik dan het eind van de dag de energie niet meer heb om te lopen :tongueout:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou dan kom ik ook. :stoned:

a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
amsterdam is niet vet op koninginnedag vind ik, veel te druk. Veel te warm, iig de laatste paar keren, deze keer waarschijnlijk ook.
Nee daar hou ik echt absoluut niet van. En om dan waus of dronken door de stad te gaan lopen vind ik ook echt kut. Nouja drinken doe ik sowieso niet :)
Nee ik ga lekker in mn bootje op de plas een mooie joint roken met wat vrienden, veel beter :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
de koningin komt bij mij een baap smoken, de party is dus in maastricht. Ik giet er vol alcohol en laat haar strippen voor de webcam
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
de koningin komt bij mij een baap smoken, de party is dus in maastricht. Ik giet er vol alcohol en laat haar strippen voor de webcam
Klik om te vergroten...

kan ik al plaatsen reserveren?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Niks over gehoord; maar ik woon in a-dam dus áls het zo is wel doen. Maar ik geloof het niet.
Klik om te vergroten...

ik geloofde het ook nie, maar die kerel beweerde da het zo is...
maja die is nog nooit in amsterdam geweest, dusja, kdenk da je gelijk hebt... als ge er woont had ge er in ieder geval wel iets van gehoord
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
neee niet naar amsterdam gaan
maar naar rotterdam

http://www.goatrancerotterdam.nl/
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
Psycho_Chrono zei:
de koningin komt bij mij een baap smoken, de party is dus in maastricht. Ik giet er vol alcohol en laat haar strippen voor de webcam
Klik om te vergroten...

kan ik al plaatsen reserveren?
Klik om te vergroten...

Er zijn nog staanplaatsen, 350 per stuk, maar dan heb je ook wat
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
neee niet naar amsterdam gaan
maar naar rotterdam

http://www.goatrancerotterdam.nl/
Klik om te vergroten...
amsterdam is mooi joh met koninginnedag!

Je moet inderdaad niet willen lopen (denk dat dat in elke grote stad is). Je moet gewoon naar museumplein gaan rond uurtje of 12, jezelf een mooi stukje gras toe-eigenen, je favortiete drugs te voorschijn halen en genieten van de duizenden maffe mensen om je heen, het heerlijke weer, de muziek en je vrienden :hearteyes:

Ik weet in ieder geval dat ik er wél te vinden ben :)
S
StellaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik woon ook in A´dam en van deze actie heb ik niets vernomen. Het lijkt me ook sterk trouwens ivm de wetgeving mag een coffeeshop niet meer dan een bepaalde voorraad (ben even kwijt hoeveel) gram in huis hebben?
Bovendien al helemaal niet met je bak wiet op straat gaan staan en mensen laten graaien!
Vorig jaar mocht je toch al niet meer dan met 2 blikjes bier in de hand over straat zwalken?

K dag is leuk in A´dam alleen jammer dat er niet zo veel live muziek meer is op straat.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amsterdam op koninginnedag is helemaal niet leuk, vorig jaar woonde ik nog vlak bij het museumplein, maar op dat punt ben ik blij dat ik daar niet woon, met ramen dicht nog die herrie van de straat, en zo veel mensen dat je niet eens naar buiten kan.
En overal is het druk, bah. Maar ik hou niet van mensen en drukte, vooral niet van grote bewegende massa's. Dus ik ga mijzelf lekker in mijn kamer opsluiten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niks over gehoord; maar ik woon in a-dam dus áls het zo is wel doen. Maar ik geloof het niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."