Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshashish

hashish

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
Ik denk niet dat je hashmelk kan bewaren, maar ben niet zeker... denk dat de hash dan opnieuw gaat stollen en je dan uiteindelijk melk krijgt met een blok hash erin ipv opgeloste hash...

3g voor 3 personen is juiste hoeveelheid

hashchocolade weet ik niet hoe het moet, heb er nog nooit van gehoord ook nie eiglik...
S
SerenityLid
Hashchocolade is gemakkelijk te maken. Er zijn duizenden receptjes op internet.
Wees btw wel voorzichtig, bij mij kwam iig stukken harder aan dan ik dacht. Allemaal dooien in het gordijn en shit.
r
raging_bullLid
Hmm, hasj chocolade klinkt me wel vet. Ik weet niet zeker of mao remmers nut hebben bij thc, maa anders zou je een pure reep kunnen gebruiken. Ik bedoel dan wel die hele pure van 97% cacao.

Als de afbraak van thc echt geremt word word je van een paar blokjes al lekker wazig!
t
thorLid
Serenity zei:
Hashchocolade is gemakkelijk te maken. Er zijn duizenden receptjes op internet.
Wees btw wel voorzichtig, bij mij kwam iig stukken harder aan dan ik dacht. Allemaal dooien in het gordijn en shit.
Klik om te vergroten...

Oke, ja ik heb al ervaring met een (te) sterke spacecake, voelde alsof ik in de 3e persoon liep :grin: .. Maar waar vind je die recepten dan? Ik kan alleen maar recepten voor hasjbrownies vinden, geen chococladerepen :rolleyes:
D
DoerakLid
raging_bull zei:
Hmm, hasj chocolade klinkt me wel vet. Ik weet niet zeker of mao remmers nut hebben bij thc, maa anders zou je een pure reep kunnen gebruiken. Ik bedoel dan wel die hele pure van 97% cacao.

Als de afbraak van thc echt geremt word word je van een paar blokjes al lekker wazig!
Klik om te vergroten...
In cacao zitten geen MAO-remmers. Ik weet niet waar je dat vandaan hebt...? Heb je ooit gehoord dat je geen chocolade mag combineren met medicijnen? :P Er zitten zat vage alkaloiden in chocolade, maar dat is zeker geen MAOI...
t
thorLid
Ik heb dat ook wel eens gehoord hoor, bijv combinatie van paddo's met een pure chocolade reep. :)
D
DoerakLid
thor zei:
Ik heb dat ook wel eens gehoord hoor, bijv combinatie van paddo's met een pure chocolade reep. :)
Klik om te vergroten...
Ja, heb ik ook wel eens gedaan. Het feit dat alkaloiden elkaar kunnen versterken wil niet meteen zeggen dat een van beiden MAOI bevat. Het komt in zeer veel planten voor en zelfs in vlees, maar niet in significante concentraties.

Lees het onderstaande en daarna mijn vorige post. Denk daarna nog eens logisch na...
Azarius zei:
# antidepressiva die Selective Serotonine Reuptake Inhibitors (SSRI's) bevatten, zoals het kruid kanna (Sceletium tortuosum) en pillen als paroxetine (Seroxat), fluoxetine (Prozac), citalopram (Cipramil), fluvoxamine (Fevarin) en sertraline (Zoloft)
# slaapmiddelen
# verdovingsmiddelen
# migraine medicijnen
# allergie medicijnen
# verkoudheidsmiddelen
# cocaïne
# amfetamine (speed)
# MDMA (XTC)
# mescaline cacti (peyote en san pedro)
# alcohol
# ephedra/ephedrine (bijvoorbeeld producten als Ephedra Super caps, Super stacker, Ultra Boost)
# pseudoephedrine
# macromerine
# fentermine.
Klik om te vergroten...
Ik daag je uit alcohol te drinken en chocola erbij te eten, lol...

PS: Het feit dat je iets ooit eens ergens van een bepaald persoon hebt mogen vernemen is geen argument.
m
mattskovicLid
Doerak zei:
thor zei:
Klik om te vergroten...
Ja, heb ik ook wel eens gedaan. Het feit dat alkaloiden elkaar kunnen versterken wil niet meteen zeggen dat een van beiden MAOI bevat. Het komt in zeer veel planten voor en zelfs in vlees, maar niet in significante concentraties.

Lees het onderstaande en daarna mijn vorige post. Denk daarna nog eens logisch na...
Azarius zei:
# antidepressiva die Selective Serotonine Reuptake Inhibitors (SSRI's) bevatten, zoals het kruid kanna (Sceletium tortuosum) en pillen als paroxetine (Seroxat), fluoxetine (Prozac), citalopram (Cipramil), fluvoxamine (Fevarin) en sertraline (Zoloft)
# slaapmiddelen
# verdovingsmiddelen
# migraine medicijnen
# allergie medicijnen
# verkoudheidsmiddelen
# cocaïne
# amfetamine (speed)
# MDMA (XTC)
# mescaline cacti (peyote en san pedro)
# alcohol
# ephedra/ephedrine (bijvoorbeeld producten als Ephedra Super caps, Super stacker, Ultra Boost)
# pseudoephedrine
# macromerine
# fentermine.
Klik om te vergroten...
Ik daag je uit alcohol te drinken en chocola erbij te eten, lol...

PS: Het feit dat je iets ooit eens ergens van een bepaald persoon hebt mogen vernemen is geen argument.
Klik om te vergroten...

mag ik ook mee doen aan de uitdaging ? :grin:
D
DoerakLid
mattskovic zei:
Doerak zei:
...

Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
Ik zou het niet doen hoor. Levensgevaarlijk :)
D
Deep BlueLid
lees ik dit nu goed? bier met chocolade levensgevaarlijk?
Hahaha
m
mattskovicLid
Doerak zei:
mattskovic zei:
Doerak zei:
...

Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
Ik zou het niet doen hoor. Levensgevaarlijk :)
Klik om te vergroten...

ik waag het er toch maar op :tongueout: .
t
thorLid
Ff on topic blijven aub :wink:
H
HypeLid
www.bakkenmetbaard.nl

Als je DAN nog vragen hebt geef ik het op.
S
SolidiusLid
Neem een lijn.
a
acidboyLid
Solidius zei:
Neem een lijn.
Klik om te vergroten...

uiterst briljante toevoeging aan het topic..
E
EierLid
Lijn is niet fijn, want dan krijg je enkel pijn. Tenzij je masochist bent. Chocohasj ftw, trouwens.
t
thorLid
Ik wil samen met een paar vrienden iets met hasj doen, voor tijdens het examengala... We twijfelen dus nog tussen hasjmelk en hasjchocola..
We hebben ong 2.5-3 gram hasj voor 3 personen, is dat genoeg?

-Kan je hasj melk gewoon bewaren? (als ik het bijv 2 dagen van te voren maak)
-Hoe maak ik hasj chocola?
:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."