Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCones

Cones

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kheb een vraagske.
op azarius kunt ge zoiets kopen dat uw joint een appelsmaak heeft
--> http://www.azarius.nl/headshop/smoking_accessories/smoking_papers/cones_torpedo_flavored/

maar als ik het snap moet ge er cones in steken
dus voor de vlamingen, kunt ge voorgedraaide bladjes zo in de nachtwinkel kopen?
Als ik ze dan ook op azarius moet kopen (3 voor 1,25) vind ik het nogal stom om telkens via de site te kopen en telkens bijna een week te wachte
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja in sommige nachtwinkels kun je ze kopen, ik ken hier een indiër die zelfs grinders enzo verkoopt.. :mrgreen:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SGiZO zei:
ja in sommige nachtwinkels kun je ze kopen, ik ken hier een indiër die zelfs grinders enzo verkoopt.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Waar? Toch hopelijk ergens rond Hasselt of Diepenbeek. :mrgreen:
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#4
en by the way... hoe vult ge een cone? eerst de wiet en tabak mixe en er gewoon inproppe,
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Loenatik zei:
en by the way... hoe vult ge een cone? eerst de wiet en tabak mixe en er gewoon inproppe,
Klik om te vergroten...
Goh, geen idee, kvind wiet en tabak bij elkaar gemixt niet zo goed :/ Geef mij maar, laagje tabak en dan laagje wiet erover en gewoon dichtrollen.

Denk dat m'n bij cones wel zal moeten mixen.
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#6
Osi` zei:
SGiZO zei:
ja in sommige nachtwinkels kun je ze kopen, ik ken hier een indiër die zelfs grinders enzo verkoopt.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Waar? Toch hopelijk ergens rond Hasselt of Diepenbeek. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ja dicht bij hasselt :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#7
SGiZO zei:
ja in sommige nachtwinkels kun je ze kopen, ik ken hier een indiër die zelfs grinders enzo verkoopt.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Wij hebben een Texaco in de buurt die alle smokers benodigdheden verkoopt :mrgreen:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad. Als je niet kunt draaien, moet je ook niet gaan smoken.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
offtopic:

waarom woon ik in een kut gehucht dat geen nachtwinkels heeft, 'k snak na een avondje stappen of wat dan ook wel vaker naar een red bulletje of wat dan ook om weer ff door te komen voor de laatste gram die op moet :stoned:

ontopic:

cones gewoon volproppen als blunt toch?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier in Gent ken ik ook wel een paar leuke nachtwinkels :)

Maar euhm, 1.25€ voor 3, je moet op Azarius minimum 25€ uitgeven, minder kan niet (ivm hoge verzendingskosten...)
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hangt ervan af hoe groot je cone is.
En of je ervan houd om hem helemaal op te roken, zo niet dan zou ik eerst wat tabak erin doen of waar je het dan ook mee mixt en dan de rest.
Maar dat lijkt me obvious.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cones sucken.

Leer rollen.
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ivoos zei:
Hier in Gent ken ik ook wel een paar leuke nachtwinkels :)

Maar euhm, 1.25€ voor 3, je moet op Azarius minimum 25€ uitgeven, minder kan niet (ivm hoge verzendingskosten...)
Klik om te vergroten...

god damnit... daar gaan me jointjes met appelsmaak :wave:
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bengt zei:
Cones sucken.

Leer rollen.
Klik om te vergroten...

in da doosje voor appelsmaak moete cones insteke...
r
radical ratLid
01-01-2024, 00:00
#15
cones sucken? hahaha
@ loenatik
ja dude, je moet gewoon je wiet/hash verkruimelen, mengen met tabak en die cone in sodemieteren. aanrader: stamp constant aan. elke keer als je een laagje erin gooid, gewoon even bijstampen, dan wordtie mooi vol.

oh en nog even voor de verdediging van loenatik.
cones zijn best chil hoor. je kan ze in allemaal grootes en geuren en kleuren krijgen. het is gewoon de bom om een joint van een halve meter te hebben. en om daar nou rolvloei voor te gebruiken. draaien is normaal en een cone neem je als je wat te vieren heb. meestal omdat er dan een extra smaakie aan zit of datie mega groot is.

there is said it!
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#16
radical rat zei:
oh en nog even voor de verdediging van loenatik.
Klik om te vergroten...

B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik keur het nog altijd af. Wees niet lui en rol ze zelf.

Trouwens als je iets wil "vieren" met een smaakje erbij. Rol dan een blunt.

Je moet er ook wat moeite voor doen.
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#18
man mr het is ni dak ni kan rollen e... :confused:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bengt zei:
Ik keur het nog altijd af. Wees niet lui en rol ze zelf.

Trouwens als je iets wil "vieren" met een smaakje erbij. Rol dan een blunt.

Je moet er ook wat moeite voor doen.
Klik om te vergroten...


Wtf.. als die kerel nu zo'n dingen wilt kopen is dat toch zijn probleem? En hij is heus niet de enige die dat doet, want anders zouden ze het ook niet verkopen eh.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is gebullshit over niks idd. Roken is roken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."