#1
Hasj-jointje: blokje verwarmen met je aansteker en dan stukjes vanaf breken, wordt zacht van warmte.
Met een waterpijp zou ´k het nie weten..
Met een waterpijp zou ´k het nie weten..
Lana zei:Hasj-jointje: blokje verwarmen met je aansteker en dan stukjes vanaf breken, wordt zacht van warmte.
Met een waterpijp zou ´k het nie weten..
Jeller zei:hmm ik ga niet akkoord dat keiharde hasj per se slecht is.. soms is hij gewoon hard omdat het heel koud is.. kheb dikwijls op zomerdagen dat hasj makkelijk kneedbaar is, maar 's nachts wordt dat dan ineens moeilijker![]()


Loenatik zei:Kheb hier (Wééral) een vraagske.
kheb eens gezocht op google mr krijg niet echt een antwoord
Wat is het verschil tussen wiet en hasj qua effect en gebruik?
Dissonant zei:Lana zei:Hasj-jointje: blokje verwarmen met je aansteker en dan stukjes vanaf breken, wordt zacht van warmte.
Met een waterpijp zou ´k het nie weten..
Eigenlijk is dit slecht advies. Als hij deftige hash heeft is die aansteker niet nodig, hij verbrandt er alleen een deel van zijn hash mee. Een echte blower zou nooit vuur tegen zijn hash houden, die laat de hash gewoon effe in z'n hand warmen.
Enkel als je keiharde (en dus keislechte) hash hebt is dit een goed idee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."