Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNooit meer oude gevoel bij blowen na paddo's

Nooit meer oude gevoel bij blowen na paddo's

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi hoi,

Sinds een aantal maanden heb ik paddo's ontdekt. heb in korte tijd vrij veel eraan gezeten. Sinds kort blow ik ook af en toe weer, naja we gebruiken nu een bong.

Eerst dacht ik dat het aan de bong lag , maar denk toch door paddo's/lsd
Ik kreeg soort van flashbacks. het supervage gevoel zoals je bij paddo's voelt als het inkickt en lichte hallicunaties.

Hebben jullie dit ook sinds dat je paddo's/lsd gebruikt heb? en zo ja;
hoelang blijft dit doorgaan vanaf je laatste keer paddo's/lsd?

Dumpy
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het meestal de week na een paddo trip even, en als ik veel blow gaan dingen in mijn ooghoeken ook licht bewegen of verschuiven en gaan al bestaande dichte patronen ook bewegen, maar dat alleen als ik knetterstoned ben dus.
Na de paddo's gaat het altijd binnen een week weg, van de LSD krijg ik bij stonedheid inderdaad ook hele lichte flashbacks, het gevoel een beetje en soms kleine subtiele bewegingen in de omgeving, maar geen flashbacks van de mooie hallucinaties (eigenlijk wel jammer, ik wil ze wel graag), maar bij lsd weet ik niet hoelang het duurt want ik heb het pas een keer gedaan en dat was zaterdagnacht, ik schat ook een week.

Maar bij paddo's 3 dagen tot 2 weken hele lichte flashbacks. Ik stoor me er niet zo aan, vind het altijd wel leuk, gratis beetje trip.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSD heeft wel een soort van invloed op je denken die nooit volledig weg gaat, maar wel minder wordt met de tijd, maar dat zijn gene flashbacks te noemen hoor
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb vrijdag een hevige trip gehad op paddo's en ik heb zondag met 3 vrienden voor 46 aan wiet/hasj weggerookt, wat voor mij een flinke hoeveelheid is. Ik was zo stoned als een aap, maar niks wat ook maar op het paddo-gevoel lijkt gevoelt. Ook geen lichte visuals, niks.
Dus hoe het komt dat jij het wel heb weet ik niet, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik paddo's ook weer niet al te vaak neem.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
paupie zei:
ik heb vrijdag een hevige trip gehad op paddo's en ik heb zondag met 3 vrienden voor 46 aan wiet/hasj weggerookt, wat voor mij een flinke hoeveelheid is. Ik was zo stoned als een aap, maar niks wat ook maar op het paddo-gevoel lijkt gevoelt. Ook geen lichte visuals, niks.
Dus hoe het komt dat jij het wel heb weet ik niet, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik paddo's ook weer niet al te vaak neem.
Klik om te vergroten...

bij mij was het echt een tijdje van om de 2-3 weken weer doen. dus als je net weer kan meteen nemen. ben ik nu ook wel weer vanaf, word toch minder spannend dan.
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb vorige week paddo's gegeten :hearteyes: en heb inderdaad ook een beetje een ander gevoel als ik blow. Niet heel anders maar gewoon, het is niet meer het zelfde(wel nog relax natuurlijk). Het leek net of stemmen anders klonken ook mijn eigen stem, maar ik kon niet uitleggen wat er dan anders aan klonk. Wel een beetjuh wazig maarja :P
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb drie of vier jaar voor het eerst paddo's gebruikt en sinds die tijd heb ik altijd flashbacks van trips. Bij mij is het nog niet weggegaan, maar ik vind het persoonlijk erg fijn om er iets extras bij te hebben.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan het meest genieten van een jong lammetje :flushed:
W
Wise ExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had er helemaal geen last van nadat ik Paddo's hed gebruikt, de dag erop gewoon weer flink gesmoked en ik had geen last van flashbacks..

Aan de andere kant ook zonde :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."