#1
ik kan me niet voorstellen dat er mensen knockie kunnen gaan van blowen. het is allemaal zo mild. zelfde geld voor een bad trip. heb ik in 2 jaar intensief blowen ook nooit mee gemaakt. ik vind blowen persoonlijk beter dan alcohol of allebei tegelijk. je moet gewoon rustig op de bank gaan zitten, filmpie aan, dan kun je wel een paar joints aan hoor, denk ik. op de nuchtere maag is het dan deste leuker, want dan kan je vreetkicken to the max!
ik wil je wel waarschuwen het een beetje in de gaten te houden, je blow gedrag, voor je het weet word het echt moeilijk om het te stoppen.
