Die gele is met hennep ik moet het zelf ook nog proberen...
Ben wel benieuwd of iemand deze wel eens geprobeerd heeft.
#3
Dissonant:
Da's nou ff balen, net een pakketje besteld was te nieuwsgierig
Maar daar zitten 3 soorten in maybe zit er een andere relaxte tussen...
#4
niet meer roken in de shop lijkt me erg vreemd, je komt daar om te roken namelijk (en om wiet te kopen natuurlijk) als alles gaat volgens het al zo vreemde overheid van nederland dan mag je in 2011 nergens meer binnen een sigaret opsteken. in 2011 is namelijks als laatste de plaatselijke discotheek aan de beurt. ik kan het ook allemaal gewoon verkeerd hebben.
#5
dat kun je wel stellen ja :P
#6
Niet meer roken/blowen in coffeeshops, en niet roken in andere horecagelegenheden.
Naar mijn mening is dit volkomen belachelijk, als je in de kroeg al niet meer mag roken.. Lijkt me geen slim plan. En dan, stopt iedereen en word de benzine een stuk duurder? Of gaat iedereen buiten staan? Of zijn jullie van plan om niet meer uit te gaan?
Gatver, ik moet er niet aan denken!
#7
Ik denk dat het in coffeeshops niet doorgezet gaat worden; dat zou zó absurd zijn dat het gewoon te absurd voor woorden is.
#8
Word toch als het goed is ook niet doorgevoerd, althans dat heb ik begrepen...
#9
volgens mij was het zo dat de eigenaren het zelf mogen bepalen. En tjah iedereen weet wat dan de uitkomst is
#10
Lijkt me erg vreemd als dat echt doorzet.
In coffeeshops komen alleen maar rokers/blowers
Als ze zelf mogen kiezen lijkt me er niets aan de hand
#11
De regering is er achterlijk genoeg voor.
#12
Ik denk dat het meer gericht is op de werknemers van de coffeeshop, die mogen niet de hele dag in de rook staan...
Dus dan krijg je dat je in de shop komt, en dan bij de bar je ganja wilt halen. Zit daar een gastje achter een glasplaat die je door een doorgeef luikje je je wiet aangeeft (net als benzinestation )
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.