Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookverbod in coffeeshops?

Rookverbod in coffeeshops?

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb die gele geprobeerd. Het gaf een dikke en vrij smerige rook. Geen goed alternatief vind ik.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt ook nog zo'n soort kruidentabak, Knaster...

http://www.knaster-benelux.nl/



Die gele is met hennep :) ik moet het zelf ook nog proberen...

Ben wel benieuwd of iemand deze wel eens geprobeerd heeft.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dissonant:

Da's nou ff balen, net een pakketje besteld was te nieuwsgierig :wink:

Maar daar zitten 3 soorten in maybe zit er een andere relaxte tussen...
D
DTFTWLid
01-01-2024, 00:00
#4
niet meer roken in de shop lijkt me erg vreemd, je komt daar om te roken namelijk (en om wiet te kopen natuurlijk) als alles gaat volgens het al zo vreemde overheid van nederland dan mag je in 2011 nergens meer binnen een sigaret opsteken. in 2011 is namelijks als laatste de plaatselijke discotheek aan de beurt. ik kan het ook allemaal gewoon verkeerd hebben.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dat kun je wel stellen ja :P
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet meer roken/blowen in coffeeshops, en niet roken in andere horecagelegenheden.

Naar mijn mening is dit volkomen belachelijk, als je in de kroeg al niet meer mag roken.. Lijkt me geen slim plan. En dan, stopt iedereen en word de benzine een stuk duurder? Of gaat iedereen buiten staan? Of zijn jullie van plan om niet meer uit te gaan?

Gatver, ik moet er niet aan denken!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat het in coffeeshops niet doorgezet gaat worden; dat zou zó absurd zijn dat het gewoon te absurd voor woorden is.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Word toch als het goed is ook niet doorgevoerd, althans dat heb ik begrepen... :confused:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
volgens mij was het zo dat de eigenaren het zelf mogen bepalen. En tjah iedereen weet wat dan de uitkomst is :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt me erg vreemd als dat echt doorzet.
In coffeeshops komen alleen maar rokers/blowers :confused:

Als ze zelf mogen kiezen lijkt me er niets aan de hand :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
De regering is er achterlijk genoeg voor.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat het meer gericht is op de werknemers van de coffeeshop, die mogen niet de hele dag in de rook staan...

Dus dan krijg je dat je in de shop komt, en dan bij de bar je ganja wilt halen. Zit daar een gastje achter een glasplaat die je door een doorgeef luikje je je wiet aangeeft (net als benzinestation :wink:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."