#1
Ze kunnen je echt wel niet zomaar aan zon test laten meedoen, ze moeten zeker eerst iets gevonden hebben.
Tzou wel wa gemakkelijk zijn op die manier.
Tzou wel wa gemakkelijk zijn op die manier.
Kbus zei:Ik ben nu.. haast 3 weken gestopt. Al moet ik zeggen dat het voor mij gevoel nog niet minder word.
Bengt zei:Het zou ook wel kunnen dat het wat tussen je oren zit...
Ik ben ook al eens voor 1-2 weken gestopt en toen had ik nooit last van slaapgebrek of dergerlijke.
azgaza zei:Ja dit kan door het blowen komen, de emoties zullen wellicht komen door het feit dat blowen gevoel een beetje onderdrukt, je wordt er op termijn nog al apatisch van.

jcp zei:Ook niet voor een duitser met een uniform aan en een collega met een drugwipe (zweettest) die je maar al te graag 7 a 800 euro lichter maken?
Als je regelmatig blowt (lees: elke dag) duurt het minimaal 4 weken voordat alles uit je lichaam is, dus ben ik 6 weken gestopt omdat ik toch wel graag naar het Fullmoon festival wou![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."