#1
Als jij duitsland binnen rijd heb je je gewoon te houden aan de duitse regels, net zoals buitenlanders hier in nederland zich ook aan de nederlandse wet moeten houden...
En in duitsland ga je voor het bijltje als je bestuurder bent en ze vinden thc in in je lichaam met behulp van een zweettest.
Verder maakt het niet uit of jij nou een week geleden of 10 minuten geleden geblowt hebt, het mag gewoon helemaal niet in duitsland.
En in duitsland ga je voor het bijltje als je bestuurder bent en ze vinden thc in in je lichaam met behulp van een zweettest.
Verder maakt het niet uit of jij nou een week geleden of 10 minuten geleden geblowt hebt, het mag gewoon helemaal niet in duitsland.
