Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet bijna geen effect

wiet bijna geen effect

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
N
NaturefeverLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik rook nu al een eindje wiet,af en toe eens

maar hoeveel ik ook rook,ik word er niet stoned van

alleen dat ikwel 'chill' ben:wink:

iemand die weet hoe ik kan maken dat ik ook eens stoned ben?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Overblow je gewoon eens.

Smoor gewoon 5 dikke joints op je eentje erdoor, ben je dan niet stoned dan weet ik het ook niet...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inhaleer je wel goed?

Misschien ligt het aan de kwaliteit van je wiet. Koop er eens betere ofzo.
N
NaturefeverLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb al verschillende gerookt,

white widdow,amnesia,...

ik inhaleer goed ja:wink:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#5
mss verwacht je gewoon teveel
N
NaturefeverLid
01-01-2024, 00:00
#6
goed ,zal ik eens doen:grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#7
vogel ging vroeger vliegen van de wiet

dat gevoel van wiet als je er mee begint dat is zalig ja
maar als je eenmaal gewend ben dan

hoelang je ook stopt,,, volgens mij zoals vroeger gaan die joints >
niet meer voelen

dont, do harddrugs,,, make a diffrence between the badasses from the street

and goodie,s from nature

tryptamines dmt

pijnappelklier bioklok,,,,,, zoek het uit zoek ;theta golven theta
tryptamines komen oorspronkelijk ook voor in de mens zelf de pijnappel klier maakt tryptamines aan ,,,dmt zit vanzelf ook in ons
daar dromen we van,,,, dit is tovve materie dmt dmt dmt
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#8
ben ik de enige die de post van vogel niet snapt?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja.


...
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#10
je gooit er mssn te weinig wiet tussen
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoe rook je het, puur, met shag of met (water)pijp ?
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dirtbag zei:
ben ik de enige die de post van vogel niet snapt?
Klik om te vergroten...

Nee ik snap het ook niet. Maar misschien komt dat omdat ik stoned ben :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
je rookt te veel tabak .....

meer wiet gewoon puur !!


ik volg hem ook niet meer, volgens mij ahngt ie nog in een DMT wolk.

Stonie
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wave:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#15
in het begin voelde ik het ook niet veel
(toen deed ik het alleen maar soms op een fuif als ik al redelijk wat gedronken had)

sinds ik weet hoe het voelt om knetterstoned te zijn, herken ik het gevoel veel vlugger als ik minder blow. Dit komt, denk ik, omdat wiet er vaak heel rustig inslaat... het ene moment denk je: "ik voel nog helemaal niets" en 3 seconden later merk je dat je eigenlijk al 10 minuten stoned bent, zonder dat je het wist
^is mss een beetje verwarrend, ik weet het :rolleyes:

je kan dus idd best eens een pure joint roken (neem de eerste keer mss best een korte vloei ipv lange) en hem niet teveel doorgeven :wink:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon een bong gebruiken en jezelf een breuk stomen.

Er komt ècht wel een moment dat je zegt "ok... ik uh.. "hihihihihihih"... "hahahahHAHAHAHAHAH"



"kut man ik ben knetter"



"hihihihihahahahahahoehoehoehoHOEHOEHOEHEOHAHAHAHA"



Ja. Zogaatdat.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha dat komt me bekend voor :P
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
:)




"hey, ik zit steeds vet vaag te denken"


"hmm, ben iets verder dan ik dacht"
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Of je neemt een gram BHO rectaal .....


Dan ga je neer !

Stonie
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#20
pipoxyz zei:
je kunt bij de shop ook spacecake kopen. 2 plakjes moet wel voldoende zijn:)
Klik om te vergroten...

Spacecake heeft wel een heel andere gevoel dan roken, puur of niet puur.
Je trip er half van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."