#1
Hehe, ja, dan wordt het ook volgens mij wat duurder om veel en goed spul in te slaan :P
Je woont niet dichtbij de grens?
Je woont niet dichtbij de grens?
dirtbag zei:ben ik de enige die de post van vogel niet snapt?


pipoxyz zei:je kunt bij de shop ook spacecake kopen. 2 plakjes moet wel voldoende zijn![]()
Bengt zei:[quote="maarja,in belgie is het soms klote om eraan te geraken![]()
Bengt zei:pipoxyz zei:je kunt bij de shop ook spacecake kopen. 2 plakjes moet wel voldoende zijn![]()
Spacecake heeft wel een heel andere gevoel dan roken, puur of niet puur.
Je trip er half van.
Midway zei:mss verwacht je gewoon teveel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."