Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet bijna geen effect

wiet bijna geen effect

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe, ja, dan wordt het ook volgens mij wat duurder om veel en goed spul in te slaan :P

Je woont niet dichtbij de grens?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja.


...
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#3
je gooit er mssn te weinig wiet tussen
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe rook je het, puur, met shag of met (water)pijp ?
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dirtbag zei:
ben ik de enige die de post van vogel niet snapt?
Klik om te vergroten...

Nee ik snap het ook niet. Maar misschien komt dat omdat ik stoned ben :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
je rookt te veel tabak .....

meer wiet gewoon puur !!


ik volg hem ook niet meer, volgens mij ahngt ie nog in een DMT wolk.

Stonie
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#8
in het begin voelde ik het ook niet veel
(toen deed ik het alleen maar soms op een fuif als ik al redelijk wat gedronken had)

sinds ik weet hoe het voelt om knetterstoned te zijn, herken ik het gevoel veel vlugger als ik minder blow. Dit komt, denk ik, omdat wiet er vaak heel rustig inslaat... het ene moment denk je: "ik voel nog helemaal niets" en 3 seconden later merk je dat je eigenlijk al 10 minuten stoned bent, zonder dat je het wist
^is mss een beetje verwarrend, ik weet het :rolleyes:

je kan dus idd best eens een pure joint roken (neem de eerste keer mss best een korte vloei ipv lange) en hem niet teveel doorgeven :wink:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon een bong gebruiken en jezelf een breuk stomen.

Er komt ècht wel een moment dat je zegt "ok... ik uh.. "hihihihihihih"... "hahahahHAHAHAHAHAH"



"kut man ik ben knetter"



"hihihihihahahahahahoehoehoehoHOEHOEHOEHEOHAHAHAHA"



Ja. Zogaatdat.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha dat komt me bekend voor :P
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#11
:)




"hey, ik zit steeds vet vaag te denken"


"hmm, ben iets verder dan ik dacht"
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Of je neemt een gram BHO rectaal .....


Dan ga je neer !

Stonie
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#13
pipoxyz zei:
je kunt bij de shop ook spacecake kopen. 2 plakjes moet wel voldoende zijn:)
Klik om te vergroten...

Spacecake heeft wel een heel andere gevoel dan roken, puur of niet puur.
Je trip er half van.
N
NaturefeverLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zal er nog eens kopen en in en bong smijten

ik heb al zuiver gerookt,al met veel tabak,en met weinig tabak:wink:

maarja,in belgie is het soms klote om eraan te geraken:wink:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#15
[quote="maarja,in belgie is het soms klote om eraan te geraken:wink:[/quote]

Zever...

In België geraak je er echt makkelijk aan.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bengt zei:
[quote="maarja,in belgie is het soms klote om eraan te geraken:wink:
Klik om te vergroten...

Zever...

In België geraak je er echt makkelijk aan.[/quote]
"komt een man bij de bakker.... "wit bruin of groen?""
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bengt zei:
pipoxyz zei:
je kunt bij de shop ook spacecake kopen. 2 plakjes moet wel voldoende zijn:)
Klik om te vergroten...

Spacecake heeft wel een heel andere gevoel dan roken, puur of niet puur.
Je trip er half van.
Klik om te vergroten...

Half? Ik heb echt een paar hasjtrips achter de rug daar word je bang van! :P Spacecake moet niet onderschat worden, je kan er echt heel hard van trippen, vooral hasjcake slaat in als een malle. :grin:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Midway zei:
mss verwacht je gewoon teveel
Klik om te vergroten...
D
DTFTWLid
01-01-2024, 00:00
#19
iemand die ik ken had in het begin ook dat hij er niks van voelde, nu rookt hij gezellig mee en is naar 1 joint toch wel van de wereld. mijn advies? roken als een malle.
D
DTFTWLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als de joint goed gedraaid is voelt het idd beter, maar zelf rook ik het meestal puur uit de pijp, vind ik toch het lekkerst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."