#1
Zulke lui mogen een enkeltje gaskamers krijgen.
Verder geen verwijt naar jou.
@poster.
Verder geen verwijt naar jou.
@poster.
flashkop zei:Zo'n lol hadden we op pukkelpop ook, maat van me had tentjes leeggeroofd

Bengt zei:flashkop zei:Zo'n lol hadden we op pukkelpop ook, maat van me had tentjes leeggeroofd
Vind je dat normaal?
Heb wat respect voor je medemens, asjeblieft...
flashkop zei:Zo'n lol hadden we op pukkelpop ook, maat van me had tentjes leeggeroofd EN een zak wiet gevonden met allemaal kleinere zakjes (twintigers)![]()
't was bangelijk

pipoxyz zei:idd..dat lijkt me meer iets voor www.asoforum.nl
...Wat een eikel..een beetje andermans festival bederven
wat mij betreft word je gebanned voor een week vanwege de veronderstelling dat zoiets acceptabel is..
......................./´¯/)
.....................,/¯../
...................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../....../¨¯\\
........('(....´...´. ¯~/'...')
.........\\.................'...../
..........\\............... _.·´
............\\..............(
..............\\.............\\...

flashkop zei:Zo'n lol hadden we op pukkelpop ook, maat van me had tentjes leeggeroofd EN een zak wiet gevonden met allemaal kleinere zakjes (twintigers)![]()
't was bangelijk

pipoxyz zei:Sorrie, ik reageerde wat fel.
dat komt door die plotselinge opkomst van posts waarin de poster een 'in mijn ogen' enorme verschuiving van normen en waarden als vanzelfsprekend ziet onder het drugspubliek.
..niet voor mij dus.
pipoxyz zei:Je hebt er anders wel de grootste verhalen over.. en Daar leid ik van af dat jij dit voor ons als vanzelfsprekend ziet, en stoer vind..dat hoef je echt niet letterlijk te zeggen. Vraag jezelf maar eens af waarom je ons niet over je afruk avontuur van vannacht hebt verteld. Daarnaast ben je vrienden met mensen die neppillen verkopen,..en dat zegt toch ook wel iets over jou.barry zei:heb ik ooit gezegd dat het vanzelfsprekend is onder het drugspubliek?
Zoals ik in mijn vorige post al zei, ging ik iets te ver, met als reden dat ik de 3 kut-threads achter elkaar las en iets te impulsief reageerde..
net zoals bij jou, was flashkop ook niet de uitvoerende persoon. De suggestie van Ban was dus ook niet echt terrecht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."