Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit veilig?

Is dit veilig?

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon 250 euro storten op 310-16841641-78 en alles komt in orde :wink:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om een vraag te begrijpen
ik heb het dan maar opgegeven en post een nutteloze reactie
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier hebbie die 7-up die je niet moet hebben :tongueout:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
teebo zei:
ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om een vraag te begrijpen
ik heb het dan maar opgegeven en post een nutteloze reactie
Klik om te vergroten...
hehe..hij was vaag hé...die slotzin gaat echt Nergens over!:)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Misschien kunnen we hem ook oplichten...

*Loopt alvast naar de winkel om een bloemkool te kopen*
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin: :grin:

@ TS, ga toch gewoon naar de shop :confused:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick de Neger zei:
Misschien kunnen we hem ook oplichten...

*Loopt alvast naar de winkel om een bloemkool te kopen*
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: dikke lol... dan haal ik wel een zakkie gesneden boerenkool... noemen we dat "Green mystery" MAAR: wel biologisch he:P
s
sonofabitchLid
01-01-2024, 00:00
#7
pipoxyz zei:
teebo zei:
ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om een vraag te begrijpen
ik heb het dan maar opgegeven en post een nutteloze reactie
Klik om te vergroten...
hehe..hij was vaag hé...die slotzin gaat echt Nergens over!:)
Klik om te vergroten...

Dat komt omdat jullie teveel drugs gebruiken, :stoned:
Ik begrijp wel dat je dan veel dingen niet meer snapt,en denkt dat het nergens over gaat :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja precies, daar ligt het probleem...
s
sonofabitchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hopelijk wel anoniem......... :grin:
Na enig lezen op het forum durf ik wel. :stoned:
Ik heb een probleem en vraag me enig advies bij deze.
Stel hypothetiesch gezien de volgende situatie ;

Ik vraag via deze weg (jullie forum ) aan de massa of er iemand een onsje of 2-3 (laters meer misschien :flushed: ) goede onbewerkte weed.Ik bedoel sinsimilla,om misverstande te voorkomen!
En met onbewerkt bedoel ik geen poeder,7-up of wat dan ook.Los ervan wat de prijs is (valt wel overeen te komen !) ,hoe sluit ik justitie uit?

Mijn inziens is dat toch op te lossen door beiden een soort Hard Drug te nuttigen,natuurlijk in bijzijn van ander persoon.

Graag suggesties op beide!En/of per PM ! wil ook wel een email ontvangen!
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Onduidelijkheid alom... Ga gewoon eve naar de coffeeshop en koop je stuff daar :) Of vraag rond bij je vrienden of zij niemand kennen die kan fixen voor je. Of vraag aan je moeder of zei niet wat voor je haalt als je nog geen 18 bent :mrgreen:

:wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
sonofabitch zei:
Hopelijk wel anoniem......... :grin:
Na enig lezen op het forum durf ik wel. :stoned:
Klik om te vergroten...
Nee, bij iedereen die de regels overtreed word het ip openbaar gemaakt, en word je publiekelijk aan de schandpaal gehangen.

Na het lezen van het forum zou je tot de conclusie moeten zijn gekomen dat dit hier het gevolg van is.

Hypothetisch gezien..
s
sonofabitchLid
01-01-2024, 00:00
#12
LOL

Maar niet het antwoord op de vraag hoe men justitie zou kunnen uitsluiten,behalve zo.............

En hypothetisch natuurlijk
s
sonofabitchLid
01-01-2024, 00:00
#13
pipoxyz zei:
sonofabitch zei:
Hopelijk wel anoniem......... :grin:
Na enig lezen op het forum durf ik wel. :stoned:
Klik om te vergroten...
Nee, bij iedereen die de regels overtreed word het ip openbaar gemaakt, en word je publiekelijk aan de schandpaal gehangen.

Na het lezen van het forum zou je tot de conclusie moeten zijn gekomen dat dit hier het gevolg van is.

Hypothetisch gezien..
Klik om te vergroten...


Wanneer wordt het vragen strafbaar ?
s
sonofabitchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dissonant zei:
Gewoon 250 euro storten op 310-16841641-78 en alles komt in orde :wink:
Klik om te vergroten...

Dus 4 Real,heb net overgemaakt!
Wacht achter brievenbus :stoned:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
stoutert, jij moet n lesje leren

l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@ lysergine25 wil je vriendjes worden?Bij ons in dorp worden mensen door tijd vrienden. En door niet elkaar te bedriegen!

Heb ik je nu al bedrogen ?

Dat gaat lekker !!

viel er uberhaupt iets te halen dan bij je ?

Groetjes

Stonie
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#17
sonofabitch zei:
pipoxyz zei:
sonofabitch zei:
Hopelijk wel anoniem......... :grin:
Na enig lezen op het forum durf ik wel. :stoned:
Klik om te vergroten...
Nee, bij iedereen die de regels overtreed word het ip openbaar gemaakt, en word je publiekelijk aan de schandpaal gehangen.

Na het lezen van het forum zou je tot de conclusie moeten zijn gekomen dat dit hier het gevolg van is.

Hypothetisch gezien..
Klik om te vergroten...


Wanneer wordt het vragen strafbaar ?
Klik om te vergroten...
Wanneer de vraag die je stelt tegen de forumregels ingaat
(ookal moet ik toegeven dat je bedoeling wel volledig in het vage getrokken word met een afsluitende opmerking als:
Mijn inziens is dat toch op te lossen door beiden een soort Hard Drug te nuttigen,natuurlijk in bijzijn van ander persoon. )

Maar goed..dan zal ik je forumleeskunde wat minder hypothetisch proberen te maken voor je...werp...vang:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=57
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
2 tot 3 onsjes .....

:hearteyes:

Van die lekkere onbespoten rooie biowiet ....

:wave:

Jammer dealen via het forum is verboden ook hypothetisch gesteld.
Je zal eerst dikke vrienden moeten maken met de juiste eerlijke kwekende mensen buiten dit forum om.
Dan pas kun je een vertouwensband gaan opbouwen.

Waarom pomp je je eigen slaapkmaertje niet vol ?

:hearteyes:
s
sonofabitchLid
01-01-2024, 00:00
#19
@ pipoxyz :flushed: je hebt gelijk.Dat wist je natuurlijk al.Sorry voor het niet goed zoeken en lezen van te voren.Maar ik was eens op "een" forum waarop zulke vragen antwoorden kregen.Hoopte eigenlijk dat dit die was.

@ lysergine25 wil je vriendjes worden?Bij ons in dorp worden mensen door tijd vrienden.En door niet elkaar te bedriegen!

Efin.........LOL!

Nogmaals sorry voor overlast en slecht gelees.Maar was toch hypothetisch. :openmouth:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien kunnen we hem ook oplichten...

*Loopt alvast naar de winkel om een bloemkool te kopen*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."