Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hopelijk wel anoniem......... Na enig lezen op het forum durf ik wel. Ik heb een probleem en vraag me enig advies bij deze. Stel hypothetiesch gezien de volgende situatie ; Ik vraag via deze weg (jullie forum ) aan de massa of er iemand een onsje of 2-3 (laters meer misschien ) goede onbewerkte weed.Ik bedoel sinsimilla,om misverstande te voorkomen! En met onbewerkt bedoel ik geen poeder,7-up of wat dan ook.Los ervan wat de prijs is (valt wel overeen te komen !) ,hoe sluit ik justitie uit? Mijn inziens is dat toch op te lossen door beiden een soort Hard Drug te nuttigen,natuurlijk in bijzijn van ander persoon. Graag suggesties op beide!En/of per PM ! wil ook wel een email ontvangen!"
"LOL Maar niet het antwoord op de vraag hoe men justitie zou kunnen uitsluiten,behalve zo............. En hypothetisch natuurlijk"
"pipoxyz zei: sonofabitch zei: Hopelijk wel anoniem......... Na enig lezen op het forum durf ik wel. Klik om te vergroten... Nee, bij iedereen die de regels overtreed word het ip openbaar gemaakt, en word je publiekelijk aan de schandpaal gehangen. Na het lezen van het forum zou je tot de conclusie moeten zijn gekomen dat dit hier het gevolg van is. Hypothetisch gezien.. Klik om te vergroten... Wanneer wordt het vragen strafbaar ?"
"Dissonant zei: Gewoon 250 euro storten op 310-16841641-78 en alles komt in orde Klik om te vergroten... Dus 4 Real,heb net overgemaakt! Wacht achter brievenbus"
"@ pipoxyz je hebt gelijk.Dat wist je natuurlijk al.Sorry voor het niet goed zoeken en lezen van te voren.Maar ik was eens op "een" forum waarop zulke vragen antwoorden kregen.Hoopte eigenlijk dat dit die was. @ lysergine25 wil je vriendjes worden?Bij ons in dorp worden mensen door tijd vrienden.En door niet elkaar te bedriegen! Efin.........LOL! Nogmaals sorry voor overlast en slecht gelees.Maar was toch hypothetisch."
"lysergine25 zei: @ lysergine25 wil je vriendjes worden?Bij ons in dorp worden mensen door tijd vrienden. En door niet elkaar te bedriegen! Heb ik je nu al bedrogen ? Dat gaat lekker !! viel er uberhaupt iets te halen dan bij je ? Groetjes Stonie Klik om te vergroten... nee nee zo bedoelde ik dat niet !"
"pipoxyz zei: teebo zei: ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om een vraag te begrijpen ik heb het dan maar opgegeven en post een nutteloze reactie Klik om te vergroten... hehe..hij was vaag hé...die slotzin gaat echt Nergens over! Klik om te vergroten... Dat komt omdat jullie teveel drugs gebruiken, Ik begrijp wel dat je dan veel dingen niet meer snapt,en denkt dat het nergens over gaat"