Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVochtige wiet

Vochtige wiet

10 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat mij mateloos irriteert is dat ik vaak natte wiet krijg, vooral van huisdealers.
Dan hoor ik vaak dat de wiet word gedompeld om het zwaarder te maken, of word bespoten o.i.d.
Weten jullie daar meer van?
En misschien tips om het binnen 10 minuten te laten drogen ? :P
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik leg het gewoon onder mijn bureaulamp (zo 1 met een buisje, vrij sterk en geeft veel warmte af)
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#3
heel fijn verkruimelen en dan toch oproken, tenzij als het echt heel nat is
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#4
gooi het ff in de oven op een lage temperatuur... let wel op dat het niet verbrand:tongueout:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan gaat de THC er toch uit
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Skippy zei:
Dan gaat de THC er toch uit
Klik om te vergroten...

Met een cake gaat de THC er toch ook niet uit?

Volgens wikipedia is het kookpunt van THC 200 graden. Dus zolang je onder de 200 graden blijft is er niets aan de hand.

Veiligste zou zijn om het op 75 graden in de oven te gooien. Dan is het zo droog en er gebeurt niets met de THC. Kan wel zijn dat andere stoffen uit de wiet gaan (THC is niet de enige werkzame stof)... Of dat veel invloed zal hebben op het effect weet ik niet, maar het lijkt mij niet.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kxtel zei:
gooi het ff in de oven op een lage temperatuur... let wel op dat het niet verbrand:tongueout:
Klik om te vergroten...
Suntablet zei:
heel fijn verkruimelen en dan toch oproken, tenzij als het echt heel nat is
Klik om te vergroten...
Midway zei:
Ik leg het gewoon onder mijn bureaulamp (zo 1 met een buisje, vrij sterk en geeft veel warmte af)
Klik om te vergroten...

dit is dus echt niet bevorderlijk voor je smaak,hier verkloot je je wiet gewoon mee...
laat hem gewoon drogen en koop andere in een shop om eerst te roken :smoke: :) :P
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
dit is dus echt niet bevorderlijk voor je smaak,hier verkloot je je wiet gewoon mee...
Klik om te vergroten...


Inderdaad, beter laat je het even drogen in een weckpot ofzo, dan smaakt je joint ook niet naar een opgerolde krant :P
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb hier ook wel eens problemen mee.. ik gooi het meestal in mijn grinder, verkruimel het goed en leg het dan onder mijn bureaulamp. Misschien niet helemaal perfect na 10 minuten maar het werkt wel.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik wil niet de kenau uithangen hoor...maar waarom koop je van iemand wiet als je weet dat het nat is?

en als je toch natte wiet koopt, laat het dan gewoon natuurlijk drogen. dan verneuk je je wiet in ieder geval niet.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd, daar moet ik wel toegeven dat je de smaak van wiet verkloot als je het te snel laat drogen etc, maar als je geen zin hebt om te wachten...

als je meer tijd hebt kan je de wiet verkruimelen en het zakje laten open staan, niet onder een lamp leggen of op de verwarming maar gewoon ergens droog laten liggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."