#1
Wat mij mateloos irriteert is dat ik vaak natte wiet krijg, vooral van huisdealers.
Dan hoor ik vaak dat de wiet word gedompeld om het zwaarder te maken, of word bespoten o.i.d.
Weten jullie daar meer van?
En misschien tips om het binnen 10 minuten te laten drogen ? :P
Dan hoor ik vaak dat de wiet word gedompeld om het zwaarder te maken, of word bespoten o.i.d.
Weten jullie daar meer van?
En misschien tips om het binnen 10 minuten te laten drogen ? :P