Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpace brownies...trippen van wiet?

Space brownies...trippen van wiet?

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zelf heb het nog nooit meegemaakt.
Er zullen hier vast wel mensen zijn dat u meer uitleg kunnen geven... :mrgreen:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Droge mond krijg ik ook als ik gewoon rook, en de rode ogen komen omdat THC de bloedvaten in je ogen verwijdt.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat je nu beschrijft heb ik zelf nog nooit meegemaakt, en met deze resistentie betwijfel of ik ooit zo hard zal gaan op wiet. Wel heb ik soms rare droomachtige effecten wanneer ik veel wiet geconsumeerd heb en op de rand van slapen ben.

Maar wiet eten kan altijd behoorlijk heftig uitpakken. Je eet snel veel te veel, en dan ga je hard :) Ik heb zelf meer dat ik me kut voel omdat het body effect veel te veel aan me trekt als ik teveel wiet gegeten heb.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken :mrgreen:
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#5
raizeredge zei:
ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nja gaat je waarschijnlijk niet lukken met wat ik heb gehad, zoals ik al aangaf, dit was me 4e keer dat ik wiet gebruikte, over een periode van 8 maanden ofzo.
Dit was in 1 keer heel veel, omdat ik zo weinig gewend ben.

Het was wel gaaf hoor...en toch een beetje eng.
(Je verwacht niet te gaan trippen van wiet)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elentherelién zei:
raizeredge zei:
ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nja gaat je waarschijnlijk niet lukken met wat ik heb gehad, zoals ik al aangaf, dit was me 4e keer dat ik wiet gebruikte, over een periode van 8 maanden ofzo.
Dit was in 1 keer heel veel, omdat ik zo weinig gewend ben.

Het was wel gaaf hoor...en toch een beetje eng.
(Je verwacht niet te gaan trippen van wiet)
Klik om te vergroten...

Als je dit heftig vond, zou ik maar afblijven van psychedelica :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit was geen flashback? ^ :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien had je gewoon teveel op. Zelfs toen ik na een periode van dagelijks 2joints een joint rookte mer 3gram erin werd het me teveel. Ik kreeg zomaar uit het niets een kutgevoel/angstig, ging voor frisse lucht bij t raam staan en zag alle dakpannen heen en weer gaan enzo, alles draaien.

Misschien dat je ook zoiets had?
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#9
shokora zei:
Elentherelién zei:
raizeredge zei:
ben vaak genoeg knetters geweest maar dat wil ik nog wel een keer mee maken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nja gaat je waarschijnlijk niet lukken met wat ik heb gehad, zoals ik al aangaf, dit was me 4e keer dat ik wiet gebruikte, over een periode van 8 maanden ofzo.
Dit was in 1 keer heel veel, omdat ik zo weinig gewend ben.

Het was wel gaaf hoor...en toch een beetje eng.
(Je verwacht niet te gaan trippen van wiet)
Klik om te vergroten...

Als je dit heftig vond, zou ik maar afblijven van psychedelica :P
Klik om te vergroten...
*slaat advies in de wind*
Hahaha neej ik wil nog keer paddo's doen.
Alleen dan houd ik de dosis klein.

jcutter123 zei:
Dit was geen flashback? ^ Wink
Klik om te vergroten...
Neej doe nog geen andere drugs.
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Misschien had je gewoon teveel op. Zelfs toen ik na een periode van dagelijks 2joints een joint rookte mer 3gram erin werd het me teveel. Ik kreeg zomaar uit het niets een kutgevoel/angstig, ging voor frisse lucht bij t raam staan en zag alle dakpannen heen en weer gaan enzo, alles draaien.

Misschien dat je ook zoiets had?
Klik om te vergroten...

De oorzaak is dus gevonden haha.
Er zat 20 gram thuiskweek in die brownies.
Ik heb de helft in 1 dag opgegeten (met tussenpozen hoor!)
Misschien heb ik wiet toch wel onderschat XD

Maar toch...ik zou het zo weer doen.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
wiet is soms ook best wel heftig, ik zou gewoon elke dag wat nemen dan raak je eraan gewend
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Welhallodaar zei:
wiet is soms ook best wel heftig, ik zou gewoon elke dag wat nemen dan raak je eraan gewend
Klik om te vergroten...
Tip van het jaar! :beer:

OT:
Wat zou kunnen is dat je niet genoeg gedronken hebt, thc droogt je uit en als je uitdroogt ga je je ook heel raar voelen en kan je visuals krijgen. Verder is het mogelijk dat je teveel THC binnen hebt gekregen, wat jij zo beschrijft doet me denken aan mijn eerste keer blowen en dit was ook heel apart maar niet echt zoals het hoorde zeg maar :P Wat ook nog kan is dat het een lichte psychoze was... ik weet niet of je vaker THC gedaan hebt, maar het zou kunnen dat je een psychotische aanlegt hebt. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar dit zou ook nog mogelijk zijn.
Ik zou het verder niet weten, maar pas een beetje op :)

Take care! :mrgreen:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met alcohol en xtc droog je uit, maar uitdroging van thc?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Riel zei:
Lijkt me wel. Je krijgt niet voor niets een droge mond en rode ogen :wink:
Klik om te vergroten...
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lijkt me wel. Je krijgt niet voor niets een droge mond en rode ogen :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet wel dat nicotine uitdroogt, het zou idd kunnen dat je van alleen THC niet uitdroogt :)
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zowieso niet genoeg om hallucinaties van te krijgen denk ik, maar daar zorgt de hallucinogene werking van THC wel voor :wink:

Ik heb op meerdere plakken spacecake soortgelijke dingen ervaren, bijvoorbeeld dat ik, en de stoel waarin ik zat stil stonden, en de rest van de kamer om zijn as begon te draaien en te morphen.
Kan iig behoorlijk heftige hallucinaties veroorzaken :grin:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
volgens mij krijg je idd een droge mond van spacecake
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had ook nog even zitten denken, want ik kan me niet meer herrinneren of ik een droge mond kreeg toen ik puur rookte... ik heb dat ook maar 2 of 3 keer gedaan omdat het anders helemaal zo'n duur grapje werd :P Inprinciepe is er dus heel makkelijk achter te komen... rook een pure joint of waterpijp... Krijg je een droge mond... :beer:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nick de Neger zei:
hmm oke... ik heb het nog nooit gehad, misschien nog maar een keer een spacecake bakken met nogmeer wiet erin. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Of hasjolie :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."