Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBezig zijn als je stoned ben

Bezig zijn als je stoned ben

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
blaiseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vaak als ik een joint rookt en ik met ergens serieus mee bezig ben bijv, voetballen,zwemmen of dergelijk dat ik me helemaal niet meer knetter ben (stoned dus) is dit normaal ? , en tegenovergestelde ook als ik suf op de bank ga zitten en rookt een joint dat ik weer te knetter word dat ik gewoon iets moet doen. :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je druk bezig bent heb je minder tijd om op je stonedheid te letten lijkt me..
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#3
=waar je wilt wel wat doen enzo

maar je kan beter met je vrienden gezellig gaan praten enzo dan hebben ze ook nog wat aan je
:wink:

klinkt raar maar t is wel zo..
ik kwam er ook pas laat achter...
n
noob-janLid
01-01-2024, 00:00
#4
tja, weetje wat ik zou doen:

met een goede vriend/in naar een park gaan met een lading voedsel, de eendjes voeren en lekker lullen
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga altijd zo diep filosoferen na een jointje te hebben gerookt.
Nuchter doe ik dat ook, maar dankzij de wiet schiet ik opeens hele andere bochten in.
Dan komen er uitspraken uit mijn mond waaien waar (nuchtere) mensen er niks meer van snappen en als ik het uitlegt en ze snappen het, dan worden ze jaloers, omdat ze nooit zo slim worden van wiet en ik wel :tearsofjoy: Geen geintje btw :)
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaa , je voelt minder als je eige dwingt om ergens anders op de concentreren
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
jcutter zei:
Ik ga altijd zo diep filosoferen na een jointje te hebben gerookt.
Nuchter doe ik dat ook, maar dankzij de wiet schiet ik opeens hele andere bochten in.
Dan komen er uitspraken uit mijn mond waaien waar (nuchtere) mensen er niks meer van snappen en als ik het uitlegt en ze snappen het, dan worden ze jaloers, omdat ze nooit zo slim worden van wiet en ik wel :tearsofjoy: Geen geintje btw :)
Klik om te vergroten...
Was jij niet degene die een tijdje geleden zei dat wiet saai was?
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Is bij mij vaak wisselend altijd. De ene keer word ik heel actief als ik geblowd heb, dan ga ik mijn kamer een grote schoonmaak geven, draai een paar wasjes en ruim de vaatwasser tussendoor ook nog even uit. Maar helaas word ik er vaker enorm apatisch van en zit ik een paar uur keihard na te denken voodat ik weer iet actiefs kan ondernemen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
BuZzRiDeR zei:
jcutter zei:
Ik ga altijd zo diep filosoferen na een jointje te hebben gerookt.
Nuchter doe ik dat ook, maar dankzij de wiet schiet ik opeens hele andere bochten in.
Dan komen er uitspraken uit mijn mond waaien waar (nuchtere) mensen er niks meer van snappen en als ik het uitlegt en ze snappen het, dan worden ze jaloers, omdat ze nooit zo slim worden van wiet en ik wel :tearsofjoy: Geen geintje btw :)
Klik om te vergroten...
Was jij niet degene die een tijdje geleden zei dat wiet saai was?
Klik om te vergroten...
Ach, ik zeg wel vaker wat.

Ik vind wiet leuk, maar de dagen en soms gewoon weken erna; zijn wat minder.
Dat is het gewoon niet waard voor mij.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter zei:
Ik ga altijd zo diep filosoferen na een jointje te hebben gerookt.
Nuchter doe ik dat ook, maar dankzij de wiet schiet ik opeens hele andere bochten in.
Dan komen er uitspraken uit mijn mond waaien waar (nuchtere) mensen er niks meer van snappen en als ik het uitlegt en ze snappen het, dan worden ze jaloers, omdat ze nooit zo slim worden van wiet en ik wel :tearsofjoy: Geen geintje btw :)
Klik om te vergroten...
²
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marten! zei:
Is bij mij vaak wisselend altijd. De ene keer word ik heel actief als ik geblowd heb, dan ga ik mijn kamer een grote schoonmaak geven, draai een paar wasjes en ruim de vaatwasser tussendoor ook nog even uit. Maar helaas word ik er vaker enorm apatisch van en zit ik een paar uur keihard na te denken voodat ik weer iet actiefs kan ondernemen.
Klik om te vergroten...
Same here :)


En @ Jcutter: hoe bedoel je de dagen erna? Dat je dan wat slomer bent in je hoofd of zo?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
lekker stoned koeken vreten... mmmmmm :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, slomer, impulsiever, agressiever, chagerijniger en erg laks.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OCYJTdSbYWw&feature=related[/youtube]
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#14
nou na een dikke joint ben ik echt zo lui als de pest.
voetballen, troep op ruimen is wel het laatste waar mijn gedachtens naar uitgaan.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
als ik in shop zit altijd poolen of potje kaarten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."