Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTip Flippen?

Tip Flippen?

46 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re:

matthijs zei:
Ik heb een betere tip (hahahaha :confused: ) en hiervoor hoef je geen tip te roken. Dit is namelijk heel erg ongezond.
Het is een truc die "de tip trip" heet. Als de joint op is haal je de tip eruit en rol je hem uit. vervolgens leg je hem onder je tong en ga je erop sabbelen en dan na 10 minuten ofzo moet je hem er uit halen en alles doorslikken :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Filter-Flashen. Voor de héél zuinigen die het onderste uit de kan willen halen. Mja eigenlijk is dat gewoon de hele kan opeten. Diezelfde underground scene is ook verantwoordelijk voor het introduceren van de asbakthee en de takkentaart, die trouwens uitstekend te combineren zijn.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed... dan liever niet stoned :wink:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re:

Krs zei:
blowen is bij mij een gewoonte gewoon als ik wat met vrienden ga doen wordt het blowen is gewoon standaard geworden :stoned:
Klik om te vergroten...
Jaby my ook
S
S.oldemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nick_jeweet zei:
ik rook mijn joint nooit met tip en vloei

leg de tabak en wiet gewoon in mijn hand en steek het aan
je zet je andere hand eroverheen en hijsen maar
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe laag kun je zinken mensen :openmouth:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick_jeweet zei:
ik rook mijn joint nooit met tip en vloei

leg de tabak en wiet gewoon in mijn hand en steek het aan
je zet je andere hand eroverheen en hijsen maar
Klik om te vergroten...

epic :')

@dit fenomeen: je kunt inderdaad ook gewoon niet stoned worden... dit is wel een hele slechte manier om stoned te worden.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
LOL

Heb dit toen ik 13 was wel eens gedaan zien worden :P maar vond het zelf nooit wat. Gaat me inderdaad ook gewoon wat ver. De zogenaamde "kick" die je er van krijgt is door de rook van het verbrande papier.

Draai gewoon nog een jointje als je stoned wil worden of rook een keertje aan de pijp.

Word er tenminste ook niet gezegd dat je een junk bent :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."