Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe hennep-plant

De hennep-plant

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oké, het zit zo. Onlangs heb ik in mijn buurt een hennep-plantage ontdekt. Redelijk vreemd dat ik het nu nog maar zie, want de plantage staat gewoon langs de weg. Helaas denk ik wel dat de planten niet echt bedoeld zijn om er wiet uit te halen. De planten zijn op de meeste plaatsen al redelijk hoog ( + 2.5m ), maar toch verspreiden ze niet echt een geur. Nu is mijn vraag: zou het mogelijk zijn wanneer de planten in volle bloei zijn er toch enkele plukken van te halen, of zou deze hennep-plantage enkel voor kleren enzo bedoeld zijn? Op zich is het toch ook al vreemd dat het gewoon langs de weg staat en als het illigaal zou zijn de politie het al lang gezien zou moeten hebben.

:stoned:
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Belgium City, baby :wink:

Maar 'k vraag me nog steeds af als ik er iets mee kan aanvangen... Ik betwijfel het :(
d
drugsnoobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sloebertje zei:
Oké, het zit zo. Onlangs heb ik in mijn buurt een hennep-plantage ontdekt. Redelijk vreemd dat ik het nu nog maar zie, want de plantage staat gewoon langs de weg. Helaas denk ik wel dat de planten niet echt bedoeld zijn om er wiet uit te halen. De planten zijn op de meeste plaatsen al redelijk hoog ( + 2.5m ), maar toch verspreiden ze niet echt een geur. Nu is mijn vraag: zou het mogelijk zijn wanneer de planten in volle bloei zijn er toch enkele plukken van te halen, of zou deze hennep-plantage enkel voor kleren enzo bedoeld zijn? Op zich is het toch ook al vreemd dat het gewoon langs de weg staat en als het illigaal zou zijn de politie het al lang gezien zou moeten hebben.

:stoned:
Klik om te vergroten...
hmmm,
en waar staan deze schoonheden :grin: ??
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weetje zeker dat het hennep planten zijn als ze niet zo ruiken en langs de weg zijn? :grin:
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
'K denk het wel. Als je er met je neus opzit dan riek je wel een beetje die typische geur.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zet dat niet in't wild hoor, groen genoeg in de achtertuin hier :)
Maar ik hou me netjes aan het gedoogbeleid, zeg ik toch :tongueout:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hennep zal het niet zijn, tenzij het iemand is dat voor zijn kost hennepvezels kweekt.
Hennep bevat een zo laag THC gehalte dat het zelfs legaal is in België daarvan honderd planten te houden(in volle grond).
Cannabis daarintegen is iets anders, en als dat er degelijk staat... blijf er gewoon met je fikken af.
Ik lees genoeg bij guerilla kweken waarvan de plant gestolen wordt, blijf er gewoon met je fikken af en zwijg erover. Je hebt het gezien, so what? Blijf der gewoon af.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mayan zei:
Hennep zal het niet zijn, tenzij het iemand is dat voor zijn kost hennepvezels kweekt.
Hennep bevat een zo laag THC gehalte dat het zelfs legaal is in België daarvan honderd planten te houden(in volle grond).
Cannabis daarintegen is iets anders, en als dat er degelijk staat... blijf er gewoon met je fikken af.
Ik lees genoeg bij guerilla kweken waarvan de plant gestolen wordt, blijf er gewoon met je fikken af en zwijg erover. Je hebt het gezien, so what? Blijf der gewoon af.
Klik om te vergroten...
ze zijn toevallig niet van jou? :grin:
d
drugsnoobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sloebertje zei:
Belgium City, baby :wink:

Maar 'k vraag me nog steeds af als ik er iets mee kan aanvangen... Ik betwijfel het :(
Klik om te vergroten...
Ik woon in België :grin:
hmm???

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."