#1
creatine staat op de dopinglijst, want het werkt energie verhogend in de spieren, gewoon weel (niet te veel) water dronken. en winig vet eten.
als je dagelijks blowt blijft het enkele maanden in je bloed zitten. Klopt dat of is dat complete onzin?
Ik weet het al weel hoor maar ben benieuwd of ze je ook de hoeveelheid vertellen.Bollie zei:Vandaag nog geen reactie op het werk gehad.
Binnen de week moeten de resultaten wel al binnen zijn zeker, moesten ze het opgestuurd hebben naar het lab?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."