Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen

Slapen

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nu al 3-4 weken gestopt met blowen. Ik had enkele pogingen maar steeds faalde ik met stoppen... Nu ging het uit me zelf, ik heb er geen noot meer aan... want ik word er enorm lui van en zeer asociaal.

Maar wat nu men probleem is, ik kan heel moeilijk slapen. Ik heb zo'n 3 jaar geblowed...

Nu is mijn vraag aan jullie: Is het normaal dat ik dit heb? en hebben er soms wat mensen tips voor beter te kunnen slapen?

:wave:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#2
dzN zei:
Ik ben nu al 3-4 weken gestopt met blowen. Ik had enkele pogingen maar steeds faalde ik met stoppen... Nu ging het vanzelf, ik heb er geen noot meer aan... want ik word er enorm lui van en zeer asociaal.

Maar wat nu men probleem is, ik kan heel moeilijk slapen. Ik heb zo'n 3 jaar geblowed...

Nu is mijn vraag aan jullie: Is het normaal dat ik dit heb? en hebben er soms wat mensen tips voor beter te kunnen slapen?

:wave:
Klik om te vergroten...
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet zo aanstellen, het verschilt per persoon maar ik kan hooguit een dag of 2/3 moeilijker in slaap komen nadat ik geblowt heb... Wat sporten, joggen ofzo voor het slapengaan helpt ook wel.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ga sporten :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
en als je niet wil sporten, koop dan trazolan :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is normaal, als ik een pauze van het blowen neem slaap ik ook moeilijk, als ik alleen al minder (wat ik nu flink doe) slaap ik ook veel moeilijker, dus ja dat is normaal. Bij mij werkte veel buiten zijn en me overdag uitputten erg goed om makkelijker te slapen, verder heb ik altijd melatonine pilletjes staan omdat ik al een slaapstoornis heb en die maken het ook makkelijker om niet-stoned te slapen, misschien het proberen waard? Ik zou aanraden elke dag een lange boswandeilng te maken in de avond, ik denk dat dat wel helpt.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook 3jaar dagelijks geblowed ongeveer. Ik kwam alleen de 1e week vooral moeilijk in slaap omdat ik onrustig was. Daarna ging het al iets beter. Ik ben lekker gaan fitnessen 2/3x per week. Hielp goed..
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Dat is normaal, als ik een pauze van het blowen neem slaap ik ook moeilijk, als ik alleen al minder (wat ik nu flink doe) slaap ik ook veel moeilijker, dus ja dat is normaal. Bij mij werkte veel buiten zijn en me overdag uitputten erg goed om makkelijker te slapen, verder heb ik altijd melatonine pilletjes staan omdat ik al een slaapstoornis heb en die maken het ook makkelijker om niet-stoned te slapen, misschien het proberen waard? Ik zou aanraden elke dag een lange boswandeilng te maken in de avond, ik denk dat dat wel helpt.
Klik om te vergroten...

ja ik ben moe hoor, maar als ik moe ben heb ik gewoon moeilijkheden voor in slaap te vallen en dit vind ik raar..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."