Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvage zooi hulp graag

vage zooi hulp graag

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Gh0StSt4lk4rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey ik ben ghost en ik zit met een probleem ik blow ongeveer een jaar en gaat altijd goed nog nooit bad gegaan of sow.
gister ik ging ''chillen'' met vrienden ff een jointj roken
het was rond 9 uur s'ochtends (zo vroeg heb ik nog nooit geblowt) en ik moet s'ochtends medicijnen slikken (ritalin en een wagenziek pilletje voor de bus reis)
wij een paar amnesia jointjes gedraaid
paar vrienden van mij waren al flink stoned
ik had een Ltje gedraaid en ik neem 2 hijsjes en ik werd al high duss ik d8 woot dit is echt chille wiet gek toen ik ongeveer de halve joint op had zijden men vrienden woow gek je zie er echt groen uit.
ik schrok me de tering ik d8 damn zo kan ik nie naar school ik voelde me eigen echt bruut stoned maar ik werd niet misselijk of zo en heb ook niet :kots:
weet iemand of dat door die pilletjes komt of door iets anderss
alvast super bedankt :)

gr ghost
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had je wel ontbeten? Smoken op een lege maag komt altijd wat harder aan namelijk :wink: Of het door dat pilletje komt zou ik niet weten..
G
Gh0StSt4lk4rLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik had wel ontbeten ik had 2 broodjes en een kom musli op dus ik had wel verwacht dat het goed zou gaan
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen idee hoe het komt...
Maar als je je gewoon goed voelde dan maakt het toch niet zo uit?? Hoe lang bleef je eigenlijk een groene kop houden?
G
Gh0StSt4lk4rLid
01-01-2024, 00:00
#5
ImmortalTech zei:
Ik heb geen idee hoe het komt...
Maar als je je gewoon goed voelde dan maakt het toch niet zo uit?? Hoe lang bleef je eigenlijk een groene kop houden?
Klik om te vergroten...

ongeveer een half uur maar ik vond het echt raar
kan het misschien komen dat door wagenziekpilletje ik niet ziek werd :kots: en zo?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja goed... om 9 uur 's ochtends blowen voordat je naar school gaat. In combinatie met wat medicatie, na paar hijsjes al high worden en dan toch gewoon nog lekker die sterke amnesia doorroken...

Dan roep je het wel een klein beetje over jezelf af hoor jongen.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#7
een vriend van me had dit ook eens voor dat hij nogal "groen" zag
dit kwam door de combinatie van alcohol en wiet.. dus volgens mij ligt het wel degelijk aan de medicatie :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het komt door het feit dat je blowt voordat je naar school gaat.. karma yo..
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gh0StSt4lk4r zei:
ImmortalTech zei:
Ik heb geen idee hoe het komt...
Maar als je je gewoon goed voelde dan maakt het toch niet zo uit?? Hoe lang bleef je eigenlijk een groene kop houden?
Klik om te vergroten...

ongeveer een half uur maar ik vond het echt raar
kan het misschien komen dat door wagenziekpilletje ik niet ziek werd :kots: en zo?
Klik om te vergroten...

Het wagenziek-pilletje zorgt er voor dat de vloeistof rond je evenwichtsorgaan (oor) dikker word. Wanneer je dan in de auto zit kan je evenwichtsorgaan zich minder snel bewegen zeg maar en word je minder misselijk of gewoon niet misselijk.
Ik zie dus eigenlijk (jammer genoeg geen link) met blowen en het pilletje.
je word bij mijn weten misselijk van iets anders tijdens het blowen dan van het evenwichtsorgaan..
alhoewel...

hoepelijk ben je hier iets mee :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
stevenkeuh zei:
Gh0StSt4lk4r zei:
ImmortalTech zei:
Ik heb geen idee hoe het komt...
Maar als je je gewoon goed voelde dan maakt het toch niet zo uit?? Hoe lang bleef je eigenlijk een groene kop houden?
Klik om te vergroten...

ongeveer een half uur maar ik vond het echt raar
kan het misschien komen dat door wagenziekpilletje ik niet ziek werd :kots: en zo?
Klik om te vergroten...

Het wagenziek-pilletje zorgt er voor dat de vloeistof rond je evenwichtsorgaan (oor) dikker word. Wanneer je dan in de auto zit kan je evenwichtsorgaan zich minder snel bewegen zeg maar en word je minder misselijk of gewoon niet misselijk.
Ik zie dus eigenlijk (jammer genoeg geen link) met blowen en het pilletje.
je word bij mijn weten misselijk van iets anders tijdens het blowen dan van het evenwichtsorgaan..
alhoewel...

hoepelijk ben je hier iets mee :)
Klik om te vergroten...

weer wat geleerd,
dat je groen ziet is toch niet erg??
ik denk dat je voor school tijd een jointje staat te roken dat dat eerder een probleem is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."