Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey ik ben ghost en ik zit met een probleem ik blow ongeveer een jaar en gaat altijd goed nog nooit bad gegaan of sow. gister ik ging ''chillen'' met vrienden ff een jointj roken het was rond 9 uur s'ochtends (zo vroeg heb ik nog nooit geblowt) en ik moet s'ochtends medicijnen slikken (ritalin en een wagenziek pilletje voor de bus reis) wij een paar amnesia jointjes gedraaid paar vrienden van mij waren al flink stoned ik had een Ltje gedraaid en ik neem 2 hijsjes en ik werd al high duss ik d8 woot dit is echt chille wiet gek toen ik ongeveer de halve joint op had zijden men vrienden woow gek je zie er echt groen uit. ik schrok me de tering ik d8 damn zo kan ik nie naar school ik voelde me eigen echt bruut stoned maar ik werd niet misselijk of zo en heb ook niet weet iemand of dat door die pilletjes komt of door iets anderss alvast super bedankt gr ghost"
"ja ik had wel ontbeten ik had 2 broodjes en een kom musli op dus ik had wel verwacht dat het goed zou gaan"
"ImmortalTech zei: Ik heb geen idee hoe het komt... Maar als je je gewoon goed voelde dan maakt het toch niet zo uit?? Hoe lang bleef je eigenlijk een groene kop houden? Klik om te vergroten... ongeveer een half uur maar ik vond het echt raar kan het misschien komen dat door wagenziekpilletje ik niet ziek werd en zo?"