Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCHAOS!

CHAOS!

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
lijkt op lichte symptomen van schizofrenie.
stop met blowen neem rust, wanneer het na een tijd niet beter word bezoek een dokter/ psych.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rook nu al een tijdje wiet.
Ik zie overal verbanden, complotten..
Het is niet normaal meer, m'n geest krijgt geen rust.
Alles wat ik denk/filosofeer klopt voor een groot deel, nuja vele mensen zijn het toch met me eens.
Ook niet blowers imo :wink:

Het probleem is dat ik vroeger juist wiet begon te roken om geestelijk wat rustiger te worden, omdat m'n hoofd altijd al chaos geweest is.
Maar nu na een groot jaar is het nog erger dan vroeger zonder wiet :openmouth:

Kan iemand me helpen om m'n rust terug te vinden?

grts
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stoppen met blowen? Gewoon een tijdje.
En dingen doen die je leuk vind. Hobby's o.i.d. en af en toe een rustmoment in stellen. Geen mobiel erbij, geen telefoon etc. gewoon even tijd voor jezelf.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Interessant, mijn huisgenoot kampt op het moment met een beetje dezelfde ´problematiek´.

Mijn gedachten waren ook: lichte symptomen van.. psychose/schizofrenie.

Ik heb het mijn huisgenoot aangeraden, zal dat ook bij jou doen: stop eventjes met blowen tot je weer wat 'normaler' gaat voelen, gaat dit niet over dan is een huisartsbezoek wellicht op zijn plaats.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hasj in plaats van wiet?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb iets soortgelijks, waar wiet eerst rust in mijn hoofd bracht omdat ik niet meer aan 10 dingen tegelijk en door elkaar denk heb ik nu regelmatig dat ik juist veel actiever, sneller en vooral waziger na ga denken :P

Ligt ook wel een beetje aan mezelf omdat ik lange tijd heb door meditatie-technieken heb gekeken hoe psychedelisch het effect van wiet kan zijn. Na een aantal jaar iedere dag spacen kan ik toch wel zeggen dat je hier redelijk ver mee kan komen :P

Dus voor mij ook eventjes geestelijke rust ^_^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."