Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet positieve aan wiet...

het positieve aan wiet...

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
stevenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor mij is het positieve dat ik veel minder drink, daar was het me ook om begonnen. En verder slaap ik rustiger en heb ook leuke dromen, met alcohol was slapen ook een ramp geworden zolangzamerhand..
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#2
stevenkeuh zei:
Wanneer ik stoned ben denk ik ook wel eens na over het leven en probeer ik alle dingen mooi te zien, het gevolg is dat ik dit nu ook kan zonder ik stoned ben ! :)
En wanneer het dan net eens niet gaat ... dan ja ... Komt alles weer goed!

Is dit voor iemand herkenbaar? :)
Klik om te vergroten...

Ik denk er precies zo over! Ik ben heel erg gelukkig sinds een tijd. Ik kan heel erg genieten van alleen het bestaan zelf al: dat het zo bijzonder is. Ik voel me ook wel eens klote, zoals eigenlijk afgelopen week, maar toch ben ik nog steeds gelukkig. :)
Tijdens het blowen kijk ik op een andere manier naar dingen, waardeer ik het meer. Nuchter kan ik die dingen nog steeds waarderen. Best fijn..
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#3
wave zei:
stevenkeuh zei:
Wanneer ik stoned ben denk ik ook wel eens na over het leven en probeer ik alle dingen mooi te zien, het gevolg is dat ik dit nu ook kan zonder ik stoned ben ! :)
En wanneer het dan net eens niet gaat ... dan ja ... Komt alles weer goed!

Is dit voor iemand herkenbaar? :)
Klik om te vergroten...

Ik denk er precies zo over! Ik ben heel erg gelukkig sinds een tijd. Ik kan heel erg genieten van alleen het bestaan zelf al: dat het zo bijzonder is. Ik voel me ook wel eens klote, zoals eigenlijk afgelopen week, maar toch ben ik nog steeds gelukkig. :)
Tijdens het blowen kijk ik op een andere manier naar dingen, waardeer ik het meer. Nuchter kan ik die dingen nog steeds waarderen. Best fijn..
Klik om te vergroten...

ik kan me hier volledig bij aansluiten :sunglasses:
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flugeltje zei:
Wat jij het positieve noemt, is vluchten in je problemen door te roken. Ik noem dat het negatieve
Klik om te vergroten...

En dit heeft betrekking tot de topicstarter?
Want dan vind ik je opmerking nergens op slaan. :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."