#1
Voor mij is het positieve dat ik veel minder drink, daar was het me ook om begonnen. En verder slaap ik rustiger en heb ook leuke dromen, met alcohol was slapen ook een ramp geworden zolangzamerhand..
stevenkeuh zei:Wanneer ik stoned ben denk ik ook wel eens na over het leven en probeer ik alle dingen mooi te zien, het gevolg is dat ik dit nu ook kan zonder ik stoned ben !![]()
En wanneer het dan net eens niet gaat ... dan ja ... Komt alles weer goed!
Is dit voor iemand herkenbaar?![]()
wave zei:stevenkeuh zei:Wanneer ik stoned ben denk ik ook wel eens na over het leven en probeer ik alle dingen mooi te zien, het gevolg is dat ik dit nu ook kan zonder ik stoned ben !![]()
En wanneer het dan net eens niet gaat ... dan ja ... Komt alles weer goed!
Is dit voor iemand herkenbaar?![]()
Ik denk er precies zo over! Ik ben heel erg gelukkig sinds een tijd. Ik kan heel erg genieten van alleen het bestaan zelf al: dat het zo bijzonder is. Ik voel me ook wel eens klote, zoals eigenlijk afgelopen week, maar toch ben ik nog steeds gelukkig.
Tijdens het blowen kijk ik op een andere manier naar dingen, waardeer ik het meer. Nuchter kan ik die dingen nog steeds waarderen. Best fijn..
Flugeltje zei:Wat jij het positieve noemt, is vluchten in je problemen door te roken. Ik noem dat het negatieve
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."