Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPure Amnesia..

Pure Amnesia..

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren voor het eerst Amnesia puur gerookt, in een puurpijpje :stoned: Man wat was ik high :tongueout: Het is werkelijk wel een ander gevoel dan in combinatie met tabak.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey DF'ers :)

Ik heb dit weekend Een pure blunt amnesia gedaan, ik moet zeggen, WOW
echt lekker! eerst veel hoesten enzo, maar dan.. echt een zalig gevoel!

Ik blow al wel langer, maar dit was men eerste pure ervaring.. echt vet
Alles in men ooghoeken flikkerde zo hard, de sfeer van de kamer voelde ik echt enorm
hard, en mijn gedachten zaten zoooo ver..

Nuja, ik dacht laten we dat even posten ^^
Nog mensen die zulke pure ervaringen hebben? :)
let me know :wink:

Peace!
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#3
op amnesia wordt ik weer een klein kindje ^^ zo vond ik het de laatste keer heerlijk om langs de muur een beweging te maken of ik op de grond lag en rond ging rollen :tongueout: ja heerlijk :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zie ik zo vaak he mensen die vol lof over amnesia spreken. Vind het wel lekkere weedy hoor maar mensen doen alsof het de beste ooit is zo bijzonder vind ik em nooit. Amnesia heb ik verder nog nooit echt puur gerookt ofzo. Wel paardenbloemen met visolie en hagelslag.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Zie ik zo vaak he mensen die vol lof over amnesia spreken. Vind het wel lekkere weedy hoor maar mensen doen alsof het de beste ooit is zo bijzonder vind ik em nooit. Amnesia heb ik verder nog nooit echt puur gerookt ofzo. Wel paardenbloemen met visolie en hagelslag.
Klik om te vergroten...
Het is wel lekkere stash.. de beste zal ik nooit zeggen ^^
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja dat het lekker om te roken is zal ik ook zeker niet ontkennen :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of je nou die haze puur rookt of iets als skunk, maakt niet veel uit. Die lekkere high krijg je toch wel, alleen is de smaak van haze zo veel lekkerder. :grin:

Wat ik wel heb gemerkt is dat de smaak van haze meer tot zijn recht komt met tabak erbij, maarjah ik rook niet meer, alleen nog puur.
m
mmmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leg het eens op de vaporiser!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laatst had ik orangebio nog wat. HEERLIJK! Het is nu 5 dagen geleden dat ik 2 gram over de hele dag puur heb weg gerookt, en mijn gedachten zijn nu nog steeds zo rommelig als de tyfus. totaal geen controle over mijn gedachten :P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb laatst ook weer eens wat amnesia haze gekocht. had al een tijdje niet meer geblowed en het sloeg dus heerlijk in. had zelfs hele lichte visuals in de zin van ehhhh.....alles leek wat meer cartoonesk. had ik nog nooit eerder meegemaakt van wiet.
d
dropitpussyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb van een aantal mensen al positieve ervaringen gehoord, ik ga er binnenkort eens halen en laat ik mijn ervaringen wel weten :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."