#1
Gisteren voor het eerst Amnesia puur gerookt, in een puurpijpje
Man wat was ik high
Het is werkelijk wel een ander gevoel dan in combinatie met tabak.
Man wat was ik high
Man wat was ik high Het is wel lekkere stash.. de beste zal ik nooit zeggen ^^TrippyShit zei:Zie ik zo vaak he mensen die vol lof over amnesia spreken. Vind het wel lekkere weedy hoor maar mensen doen alsof het de beste ooit is zo bijzonder vind ik em nooit. Amnesia heb ik verder nog nooit echt puur gerookt ofzo. Wel paardenbloemen met visolie en hagelslag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."