Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk van hasjpannenkoeken

Misselijk van hasjpannenkoeken

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
kereltLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi mensen,

Ik heb nu al twee keer met wat vrienden hasjpannenkoeken gebakken maar op beide gelegenheden zijn er mensen misselijk geworden en riant over hun nek gegaan.

Ik geloof dat we het bakken wel goed aangepakt hebben; hasj verpoederen en in melk en boter in een pannetje op laten lossen. Dat hebben we vervolgens door het beslag gedaan.

Mijn vraag is of jullie dingen weten die misselijkheid tegengaan..

Alvast bedankt,
Kerelt
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#2
antimisselijkheidstablette :confused: kotsen helpt bij mij altijd?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb geen flauw idee, maak anders eens iets wat minder machtig is als een pannenkoek, thee of warme melk of zo...
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een week geleden samen met 3 vrienden spacecake gegeten, niemand is er misselijk van geworden maar ik kreeg wel onwijs veel buikpijn (helaas weet ik niet of dit echt was of tussen me oren zat want hij kwam wel heel hard aan).
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
minder wiet/hasj in je gerecht gooien,
ik zou wat dingen proberen, uiteindelijk zul je wel bij iets komen waar je niet misselijk van word.
succes
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe het komt lijkt me niet zo belangerijk toch? Er zijn zoveel dingen waar je wiet/hasj in kan verwerken. Als je van pannenkoeken nou al 2x misselijk bent geworden zoek je toch iets anders om het doorheen te gooien? Noem het op en je kan er hasj/wiet in verwerken..
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bak de pannekoek, en leg als je m hebt omgedraait er een lepeltje hasjboter op. misschien is de hasj te veel verhit, als kruimeltjes b.v. tegen de pan aan liggen en verbranden.


Of maak hasjmelk, en drink die bij de pannekoeken. (heb je wel eens hetzelfde recept geprobeerd zonder hasj? misschien ligt het wel aan de pannekoeken.)
k
kereltLid
01-01-2024, 00:00
#8
loadrunner zei:
Bak de pannekoek, en leg als je m hebt omgedraait er een lepeltje hasjboter op. misschien is de hasj te veel verhit, als kruimeltjes b.v. tegen de pan aan liggen en verbranden.
Klik om te vergroten...

Bedoel je hiermee dat ik een normale pannenkoek zonder hasj moet bakken en dr hasjboter opverheen smeren?

Ik denk trouwens dat ik hasjmelk eens ga maken, is ook een stuk makkelijker :)
Bedankt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."