Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrinder Legen ?

Grinder Legen ?

19 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eeh stoners kheb hier klein probleempje met mien grinder. :P
Ik heb zo'n grinder met een klein plastic bakje aan de onderkant, wat nergens voor dient want het is niet zo'n bakje wat de THC opvangt. :( Maar in mijn grinder zelf zie ik echt overal THC zitten en ik weet zeker dat als ik dat in een Joint krijg ik er flink plezier van kan hebben. :smoke: Nu is dus m'n vraag ; hoe de fuck krijg ik dat er nou uit dan ? :rolleyes:
Kheb 't al geprobeerd door het eruit te tikken/krassen maar zonder veel resultaat dus pleeaasee mensen, goeie ideën zijn altijd welkom hé :tearsofjoy:

grs JAAAAAAP :stoned:
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Je ziet THC zitten? Of gewoon van die vastgekoekte shit? Ik ga uit van dat laatste, want dat had ik ook altijd. Leg het in een bakje kokend water, laat het even weken en je kunt het er zo uit schrapen.
Klik om te vergroten...

gewoon het deel waar die 'vastgekoekte shit' in zit erin leggen ? :P
weet je ong hoelang ? :flushed:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, ik heb het nooit getimed. Inderdaad gewoon je grinder er in flikkeren, even wachten (minuutje of 10 ofzo?) en dan schrapen. Als je een plastic grinder hebt zou ik het niet meer oproken trouwens. Uberhaupt niet eigenlijk.
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Nee, ik heb het nooit getimed. Inderdaad gewoon je grinder er in flikkeren, even wachten (minuutje of 10 ofzo?) en dan schrapen. Als je een plastic grinder hebt zou ik het niet meer oproken trouwens. Uberhaupt niet eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Nou ja ik heb wel een plastic grinder, maar het is niet plakken wiet die in mn grinder zitten, want dat denk jij volgesmij ;P Het zijn allemaal mini-stukjes groen/witte thc lijkt het toch echt ;P Gewoon overblijfselen van de wiet. En waarom niet oproken dan ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Unstopable Maniac zei:
Nou ja ik heb wel een plastic grinder, maar het is niet plakken wiet die in mn grinder zitten, want dat denk jij volgesmij ;P Het zijn allemaal mini-stukjes groen/witte thc lijkt het toch echt ;P Gewoon overblijfselen van de wiet. En waarom niet oproken dan ?
Klik om te vergroten...
Het is gewoon samengeperste wiet hoor, maar volgens mij heb je je keus al gemaakt. Geniet ervan zou ik zeggen, lekker gaat het niet zijn.
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Unstopable Maniac zei:
Nou ja ik heb wel een plastic grinder, maar het is niet plakken wiet die in mn grinder zitten, want dat denk jij volgesmij ;P Het zijn allemaal mini-stukjes groen/witte thc lijkt het toch echt ;P Gewoon overblijfselen van de wiet. En waarom niet oproken dan ?
Klik om te vergroten...
Het is gewoon samengeperste wiet hoor, maar volgens mij heb je je keus al gemaakt. Geniet ervan zou ik zeggen, lekker gaat het niet zijn.
Klik om te vergroten...

Je begrijpt me niet volgensmij :P , het is hetzelfde spul wat normaal in het bakje zou vallen als je zo'n 3 delige grinder hebt. En dat rook je ook altijd op omdat je er helemaal wous van word :smoke: . Maar op mijn grinder zit niet zon bakje die dat opvangt dus blijft het gewoon IN de grinder zitten, en DAT moet ik eruit halen :P

snappen we elkaar nu ? :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Unstopable Maniac zei:
Je begrijpt me niet volgensmij :P , het is hetzelfde spul wat normaal in het bakje zou vallen als je zo'n 3 delige grinder hebt. En dat rook je ook altijd op omdat je er helemaal wous van word :smoke: . Maar op mijn grinder zit niet zon bakje die dat opvangt dus blijft het gewoon IN de grinder zitten, en DAT moet ik eruit halen :P

snappen we elkaar nu ? :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar wat er in een normale grinder blijft plakken is iets anders dan wat er door zo'n roostertje valt in zo'n driedelige grinder.
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Unstopable Maniac zei:
Je begrijpt me niet volgensmij :P , het is hetzelfde spul wat normaal in het bakje zou vallen als je zo'n 3 delige grinder hebt. En dat rook je ook altijd op omdat je er helemaal wous van word :smoke: . Maar op mijn grinder zit niet zon bakje die dat opvangt dus blijft het gewoon IN de grinder zitten, en DAT moet ik eruit halen :P

snappen we elkaar nu ? :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar wat er in een normale grinder blijft plakken is iets anders dan wat er door zo'n roostertje valt in zo'n driedelige grinder.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik,ik had eerst ook een grinder van hout ( nooooit kopen ) en daar bleef idd groen spul aan plakken.

maar omdat ik niet zon roostertje hebt blijft het spul wat er doorheen ZOU vallen in de grinder zitten, dus hoe haal ik dat eruit ;P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Unstopable Maniac zei:
maar omdat ik niet zon roostertje hebt blijft het spul wat er doorheen ZOU vallen in de grinder zitten, dus hoe haal ik dat eruit ;P
Klik om te vergroten...
Pff, eigenwijs much? Leg het maar in kokend water, laat het even weken en schraap het eruit met een mesje. Laat het drogen, rook het op, veel plezier.
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Unstopable Maniac zei:
maar omdat ik niet zon roostertje hebt blijft het spul wat er doorheen ZOU vallen in de grinder zitten, dus hoe haal ik dat eruit ;P
Klik om te vergroten...
Pff, eigenwijs much? Leg het maar in kokend water, laat het even weken en schraap het eruit met een mesje. Laat het drogen, rook het op, veel plezier.
Klik om te vergroten...

Ja sorry maar je claimt nu eigenlijk dat als je geen roostertje hebt dat spul er helemaal niet is, evengoed toch bedankt :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je ziet THC zitten? Of gewoon van die vastgekoekte shit? Ik ga uit van dat laatste, want dat had ik ook altijd. Leg het in een bakje kokend water, laat het even weken en je kunt het er zo uit schrapen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Unstopable Maniac zei:
Ja sorry maar je claimt nu eigenlijk dat als je geen roostertje hebt dat spul er helemaal niet is, evengoed toch bedankt :grin:
Klik om te vergroten...
Nee... Ik zeg dat met zo'n roostertje die haartjes of whatever er doorheen vallen(?) en dat zonder zo'n rooster alles dat geplet wordt tijdens het grinden samengeperst wordt tot een korst.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
als je dat eruit schraapt, is de kans groot dat je ook plastic meeschraapt wat niet erg lekker zal zijn, maar ik hou je niet tegen. :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is 't niet gewoon een mix van skuff en wat restjes wiet samengeperst in je grinder?
Dat zou nog best te roken moeten zijn lijkt me, is bijna 't zelfde als wat door zo'n klote roostertje valt waarmee je zelf je skuff maakt.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb t gedaan.. gwoon met n mesje, k werd er opzich wel lekker stoned van. k had er gewoon wat zero zero doorheengegooid om de smaak te maskeren :P
B
BBTTLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beter koop je gewoon een nieuwe tweedelige grinder waarbij je alles meteen oprookt. :stoned:
Die met die gaatjes vind ik persoonlijk echt onhandig, dat bakje vangt amper wat op, en die gaatjes zijn zo diep dat er wiet in blijft zitten, zoals je vertelt, je maakt er geen winst mee.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gast, als het geen korstjes maar thc korreltjes zijn, dan kun je hem toch gewoon leeg tikken.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als jij dat kunt dat heb je wiet met bloem ofzo.
Echte thc plakt en kun je niet zomaar uit je grinder tikken :wink:
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb laatst mn plastic grinder geleegd met een dartpijltje.
Dus niet als een gek gaan schrapen, maar gewoon los halen en dan valt het er vanzelf uit.
Het was nog behoorlijk wat, 2,5 jaar niet schoongemaakt.
Goed te roken vond ik zelf, niet heel erg lekker, but who cares, vies was het niet.
Lekker stoned geweest, en dat gebeurt niet vaak meer :stoned:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#20
nicolai zei:
Gast, als het geen korstjes maar thc korreltjes zijn, dan kun je hem toch gewoon leeg tikken.
Klik om te vergroten...

indeed. gewoon een paar keer mee op de tafel rammen en wat overblijft in je joint gooie, zo heb je ook t minste last dát er van die plakzooi in blijft zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."