Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbuiten weed,kl0nen gezocht...geen purple

buiten weed,kl0nen gezocht...geen purple

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
henry-vitesseLid
01-01-2024, 00:00
zijn dr nog people uit omg leeuwarden,die mooie kloontjes kunnen leveren voor kas en buitenteelt. ben erg geintereseerd.alleen serieuse reacties grt henry -vitesse :stoned: :wave:
E
Exceptional InsightLid
Stekjes bedoel je? Want dat mag lekker niet.
c
croppLid
ik heb nog wel een stuk of 40 stekjes die je zo mag hebben, helemaal niets mis mee, ze staan in een klein schuurtje midden op de veluwe. de sleutel ligt onder de mat. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
cropp zei:
ik heb nog wel een stuk of 40 stekjes die je zo mag hebben, helemaal niets mis mee, ze staan in een klein schuurtje midden op de veluwe. de sleutel ligt onder de mat. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Da's mijn hut! :openmouth:
c
croppLid
Oom Klaas zei:
cropp zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

nee die hut met die stekjes bedoel ik, niet die hut waar die kutpillen worden gemaakt
A
Afghaan-GekLid
stekjes bloeien 2 weken later dan hun moeders uit zaad.

zaadplanten lezen de kleur van het licht , en nemen al extra kalium op voor de langste dag (21-6)
extra kalium opname is een voorloper van echte bloei

ik zou dus zaad nemen...vrouwelijk desnoods.
zaadplanten zijn sterker
heb je gelijk minder gedoemet beestjes..

zaadplanten kan je ook langer "vergeten" als je op vakantie gaat.
de penwortel gaat veel dieper de grond in ...vooral als je buiten zaait, op een overdekt stukje.(plastic gebruiken voor broeikas effect)

stekjes= ziekte...
h
henry-vitesseLid
bedankt afghaan gek de enigste met gezond verstand in zijn reactie];enne cropp wat ben jij een joker zeg, stumper.heb je nix beters te doen dan onzin verkopen?? ps en opa klaas, jij ken de boom ook in naar je familie. serireus op een vraag ingaan kunnen jullie waar schijnlijk niet eens .aghaan gek nogmaals bedankt voor je advies.grt henry-vitesse
F
Frank123Lid
henry-vitesse zei:
bedankt afghaan gek de enigste met gezond verstand in zijn reactie];enne cropp wat ben jij een joker zeg, stumper.heb je nix beters te doen dan onzin verkopen?? ps en opa klaas, jij ken de boom ook in naar je familie. serireus op een vraag ingaan kunnen jullie waar schijnlijk niet eens .aghaan gek nogmaals bedankt voor je advies.grt henry-vitesse
Klik om te vergroten...
someone has his period...
c
croppLid
henry-vitesse zei:
Klik om te vergroten...

speak to the hand, because the face, it aint listening!

u
underworldLid
cropp zei:
Oom Klaas zei:
cropp zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

nee die hut met die stekjes bedoel ik, niet die hut waar die kutpillen worden gemaakt
Klik om te vergroten...
ah, dus oom klaas zit achter die pokke mcpp pillen :angry:
c
croppLid
daar zoek ik ook nog stekjes van, ik had 10 van die dingen geplant, maar wonder boven wonder is er geen uitgekomen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."