Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 vragen

2 vragen

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe duurder de wiet hoe beter hé
en die sigaar is echt geen aanrader, ik heb het zelf ooit geprobeerd en het was niet echt smakelijk. puur roken die handel! veel beter maar wel duurder (hoewel het zijn geld waard is)
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben een noob qua wiet, maar is het het waard om echt de duurdere wiet aan te schaffen ipv van de €5 per gram wiet?

En ik vroeg me af of ik me joint kan bijvullen met wat tabak uit een sigaartje bij gebrek aan ander rookwaar.

mvg BT
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon een gulden middenweg kiezen, geen kutwiet en ook geen kapitalen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Meestal hoe meer je betaalt, des te beter de kwaliteit. En ik zou die idd. beter puur , als met sigaar erin
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is toch zo dat als je sigaar over je longen rookt je flinke diarree krijgt ? :tearsofjoy:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vaste klant zei:
Het is toch zo dat als je sigaar over je longen rookt je flinke diarree krijgt ? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:tongueout: wat voor sigaren rook jij dan ?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
SchilDpadDo zei:
Vaste klant zei:
Het is toch zo dat als je sigaar over je longen rookt je flinke diarree krijgt ? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:tongueout: wat voor sigaren rook jij dan ?
Klik om te vergroten...

Geen, maar ik had het een keer gehoord dat je van die dikke sigaren dat kreeg als je het over je longen rookte. Heb vroeger 1 keer zo een ding paar trekjes gehad maar vond het smerig dus ik heb er verder ook geen ervaring mee ofzo.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
ilyas zei:
puur roken die handel! veel beter maar wel duurder (hoewel het zijn geld waard is)
Klik om te vergroten...

Duurder?? Als ik puur rook heb ik geen tabak, vloei en tip nodig.. Ook heb ik aan de helft van de wiet die normaal in een jointje gaat genoeg..

Hoe kom je er dan bij dat het duurder is ????
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
ilyas zei:
puur roken die handel! veel beter maar wel duurder (hoewel het zijn geld waard is)
Klik om te vergroten...

Duurder?? Als ik puur rook heb ik geen tabak, vloei en tip nodig.. Ook heb ik aan de helft van de wiet die normaal in een jointje gaat genoeg..

Hoe kom je er dan bij dat het duurder is ????
Klik om te vergroten...
Gaat om betere wiet, dat dat duurder is
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#10
Richtlijnen voor een gram pot zijn tegenwoordig al gauw 8 euro, daarnaast is het belangrijk dat het niet te vochtig en niet te droog is.
Puff on !!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
8 euro de gram?? Dat betaal je hier toch echt voor de betere soortjes, WW is hier 8,50 de gram..

De 'gewone' wiet ( coffeeshop's eigen merk:P, altijd verschillend) is hier 6 euro...
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Duurtse W is hier trouwens €12 voor zover ik weet
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier is het duurtje wietje ( als je dat met w bedoelt?) 12 euro... Amnesia :hearteyes: :hearteyes: Helaas niet altijd van super kwaliteit...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."