Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe trip van de trippeN?!?!

De trip van de trippeN?!?!

10 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
V
VatosLocosLid
01-01-2024, 00:00
#1
IK wou graag iets zeggen en weten wathet is..

Ik heb namelijk 3 dagen geleden geblowed..Ik zag alles heel vaag
alsof ik in een andere dementie leefde..
en telkens terug kwam in de echte wereld
vond het wel eng..
Alleen nu 3 dagen verder lijkt alles zo heel gaar..
alsof iets mij controleerd ofzo..
Ik weet dat ik niet meer stoned ben
maar tog vind ik alles zo raaaaaar...
Zou iemand mij mischien willen vertellen wtf het issss!!!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je leeft ook in een andere dementie, tard.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
`Dit hoort iig niet in tripreports thuis, even verplaatst naar de coffeeshop
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paranoia, anyone? Doe maar niet meer blowen dan hè?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je 3 dagen na het blowen nog steeds 'raaaaaaar...' bent denk ik dat het je eigen mind is die met je loopt te kutten.

Als je zo vaag word van wiet zou ik het niet meer gebruiken, als je over paar dagen nog last hebt ( en voor jezelf hebt uitgesloten dat het placebo is omdat je het zelf denkt) zou ik even langs de huis arts gaan.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sja sommige mensen verliezen hun weerstand tegen de kwade machten als ze blowen en worden dan bezeten. Ik denk dat je het beste naar een pastoor gaat, helpt dat niet zul je wel permanent moeten worden opgenomen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
welkom terug in de nuchtere wereld :openmouth:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8

:mrgreen:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#9
VatosLocos zei:
IK wou graag iets zeggen en weten wathet is..

Ik heb namelijk 3 dagen geleden geblowed..Ik zag alles heel vaag
alsof ik in een andere dementie leefde..
en telkens terug kwam in de echte wereld
vond het wel eng..
Alleen nu 3 dagen verder lijkt alles zo heel gaar..
alsof iets mij controleerd ofzo..
Ik weet dat ik niet meer stoned ben
maar tog vind ik alles zo raaaaaar...
Zou iemand mij mischien willen vertellen wtf het issss!!!
Klik om te vergroten...
Dit noem je de werkelijkheid, big brother is watching you VastosLocos :mrgreen: (naam zegt het eigenlijk al)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Man, je bent in de 10de dimensie, de totale abstractie verward en je zintuigen kunnen niet zogenaamd "correct" waarnemen, ze zijn dit niet gewend.

Welkom in de hemel, of hoe je het ook zou willen noemen je bent in ieder geval dood.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
kijk iedereen goeie reacties geven :grin: HAHAHA


ik denk dat je in een psychose bent geraakt, misschien even naar en psychiater om wat pilletjes te halen?

xx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."