Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"IK wou graag iets zeggen en weten wathet is.. Ik heb namelijk 3 dagen geleden geblowed..Ik zag alles heel vaag alsof ik in een andere dementie leefde.. en telkens terug kwam in de echte wereld vond het wel eng.. Alleen nu 3 dagen verder lijkt alles zo heel gaar.. alsof iets mij controleerd ofzo.. Ik weet dat ik niet meer stoned ben maar tog vind ik alles zo raaaaaar... Zou iemand mij mischien willen vertellen wtf het issss!!!"