#1
Goed zo! Verplaats ik deze even naar de coffeeshop.
Je zult niet altijd een boete krijgen, maar waarom het risico lopen, right? Een rustig plekje waar weinig mensen komen is prima (:
Je zult niet altijd een boete krijgen, maar waarom het risico lopen, right? Een rustig plekje waar weinig mensen komen is prima (:
