Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNog een vraag voor ik op reis naar Amsterdam vertrek

Nog een vraag voor ik op reis naar Amsterdam vertrek

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed zo! Verplaats ik deze even naar de coffeeshop.

Je zult niet altijd een boete krijgen, maar waarom het risico lopen, right? Een rustig plekje waar weinig mensen komen is prima (:
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan je daar gewoon in het midden van de dag, op het midden van de straat wiet roken?
Of is dit alléén op bepaalde plaatsen?
Handig om te weten voor ik in de problemen geraak ^^

'Khad geen zin om na te denken in welke sectie ik dit zou moetten zetten dus zette ik het hier maar. Zal wel juist genoeg zijn. =]
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee. En ook niet aan het begin of einde van de dag en ook niet aan het begin of einde van de straat. Neemt niet weg dat het wel kán natuurlijk (:
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heheh

Okay, dan zal ik wel een rustig plaatsje vinden waar niemand me ziet :)
f
frietenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is een bos in Amsterdam waar je legaal mag smoken, het Vendelbos ofzo?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
frieten zei:
Er is een bos in Amsterdam waar je legaal mag smoken, het Vendelbos ofzo?
Klik om te vergroten...
Je bedoelt Vondelpark?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
frieten zei:
Er is een bos in Amsterdam waar je legaal mag smoken, het Vendelbos ofzo?
Klik om te vergroten...
Je bedoelt Vondelpark?
Klik om te vergroten...
ik denk dat als je daar gaat zitten er niemand moeilijk over doet
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
In het Sarphatiepark ook niet. Museumplein, Amsterdamse bos en Flevopark ook geen probleem. Blowend op de wallen rondlopend zal je ook geen reprimandes krijgen. Volgens mij kan je bij het monument op de dam ook nog steeds straffeloos paffen. En zittend aan vrijwel elke gracht krijg je ook geen problemen mee. Zou het alleen niet op een terras doen want dan gaan ze misschien zeiken.

Ook al wil de Balkenende-clan een gereformeerd dorp van a*dam maken, er kan gelukkig nog steeds een hoop :wink:

Zou alleen niet onder dit bord aan je joint gaan hijsen alsde flicken in de buurt zijn :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
yeti zei:
Klik om te vergroten...
Dit moet iemand mij eigenlijk eens uitleggen. Je mag uberhaupt niet blowen op straat en op plekken waar die borden staan mag het nog eens extra niet? Wat is dat?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blowen in amsterdam is denk ik wel enigzins gedoogd, bij die borden zal het uberhaupt echt niet mogen. Bv op een terras, bij een ziekenhuis, begraafplaats etc
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Blowen in amsterdam is denk ik wel enigzins gedoogd, bij die borden zal het uberhaupt echt niet mogen. Bv op een terras, bij een ziekenhuis, begraafplaats etc
Klik om te vergroten...
Maar daar staan die dingen niet. Skatebaan, speeltuintjes.. daar wel.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
yeti zei:
Klik om te vergroten...
Dit moet iemand mij eigenlijk eens uitleggen. Je mag uberhaupt niet blowen op straat en op plekken waar die borden staan mag het nog eens extra niet? Wat is dat?
Klik om te vergroten...
Heel scherp van je dat je deze psychedelische gelaagdheid van het gemeentelijke drugsbeleid signaleert :grin:

Mogelijke oorzaken:

*De ambtenaren waren zelf aan het blowen toen ze dit bedachten.
*Een moderne, conceptuele kunstenaar werkt undercover in de Stopera.
*Deze stad word bestuurd door regenten en bureaucraten die compleet braindeath zijn.

E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ah wegens overlast, dat verklaar het! Want als je stoned bent heb je natuurlijk vet veel zin om te rennen, te schreeuwen, met dingen te gooien, dingen te slopen.. of moet ik hier denken aan een ander soort overlast?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Ah wegens overlast, dat verklaar het! Want als je stoned bent heb je natuurlijk vet veel zin om te rennen, te schreeuwen, met dingen te gooien, dingen te slopen.. of moet ik hier denken aan een ander soort overlast?
Klik om te vergroten...

misschien stankontwikkeling, of kotsende tieners?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik voorspel dat dit het volgende verbodsbord wordt:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#16
yeti zei:
Ik voorspel dat dit het volgende verbodsbord wordt:
Klik om te vergroten...

Niet niezen ? :confused:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ewie zei:
yeti zei:
Ik voorspel dat dit het volgende verbodsbord wordt:
Klik om te vergroten...

Niet niezen ? :confused:
Klik om te vergroten...
Geen lijntje op je neus leggen :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
yeti zei:
Ik voorspel dat dit het volgende verbodsbord wordt:
Klik om te vergroten...
Die is al geweest, maar zag er toen zo uit:

C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
yeti zei:
Ewie zei:
yeti zei:
Ik voorspel dat dit het volgende verbodsbord wordt:
Klik om te vergroten...

Niet niezen ? :confused:
Klik om te vergroten...
Geen lijntje op je neus leggen :grin:
Klik om te vergroten...

ik snuif ze liever in me neus dan dat ik ze er op leg.


@ExceptionalInsight
:beer:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
yeti zei:
Ik voorspel dat dit het volgende verbodsbord wordt:
Klik om te vergroten...
Die is al geweest, maar zag er toen zo uit:

Klik om te vergroten...
I don't get it :confused:
Wellicht omdat ik Slavisch en geen arisch bloed heb.

Leg de grap ff uit kerel, ik ben jullie taal machtig maar de subtiele ondertoon vat ik niet altijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."