Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNog een vraag voor ik op reis naar Amsterdam vertrek

Nog een vraag voor ik op reis naar Amsterdam vertrek

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah, bedankt, ik ga die plaatsen eens opzoeken!
Leuk om naar het mooie landschap te kijken :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
yeti zei:
ExceptionalInsight zei:
yeti zei:
Ik voorspel dat dit het volgende verbodsbord wordt:
Klik om te vergroten...
Die is al geweest, maar zag er toen zo uit:

Klik om te vergroten...
I don't get it :confused:
Wellicht omdat ik Slavisch en geen arisch bloed heb.

Leg de grap ff uit kerel, ik ben jullie taal machtig maar de subtiele ondertoon vat ik niet altijd.
Klik om te vergroten...

ik gok op joden ook wel neuzen genoemd =)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik woon in Amsterdam en ik blow altijd op straat, alleen in stadsdeel de Baarsjes of iets in die richting mag het niet, maar daar kom ik persoonlijk toch nooit. Verder zullen agenten er vrijwel nooit een probleem van maken, tenzij je zelf een probleem maakt en dan een joint vast hebt, dan zullen ze het misschien meenemen in het probleem maar nee, gewoon overal lekker je joint op steken, behalve in de Baarsjes want daar kan je een boete krijgen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
yeti zei:
Leg de grap ff uit kerel, ik ben jullie taal machtig maar de subtiele ondertoon vat ik niet altijd.
Klik om te vergroten...
Jouw plaatje had een neus met een streep er doorheen. Joden worden wel typerend afgebeeld met een grote neus. Slechte grap, never mind (:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
yeti zei:
ExceptionalInsight zei:
yeti zei:
Ik voorspel dat dit het volgende verbodsbord wordt:
Klik om te vergroten...
Die is al geweest, maar zag er toen zo uit:

Klik om te vergroten...
I don't get it :confused:
Wellicht omdat ik Slavisch en geen arisch bloed heb.

Leg de grap ff uit kerel, ik ben jullie taal machtig maar de subtiele ondertoon vat ik niet altijd.
Klik om te vergroten...

het is geen grap... maar serieus.

onze regeringsleden zijn nazi's als ze borden plaatsen, "verboden voor blowers"

waar is de grens?

Straks mogen we alleen nog in een steriel kostuum met 5 meter afstand van het andere geslacht, een bananen broccoli shake drinken. alles wat niet noodzakelijke voeding is is verboden...
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
loadrunner zei:
het is geen grap... maar serieus.

onze regeringsleden zijn nazi's als ze borden plaatsen, "verboden voor blowers"

waar is de grens?

Straks mogen we alleen nog in een steriel kostuum met 5 meter afstand van het andere geslacht, een bananen broccoli shake drinken. alles wat niet noodzakelijke voeding is is verboden...
Klik om te vergroten...
Het lachen vergaat je inderdaad zodra je begint te ervaren in wat voor puriteinse staat de crypto-totalitaire potentaten de samenleving aan het omvormen zijn.

Ora et labora, bidt en werk, dat is de moraal van het vervloekte calvinisme dat hier heerst. In die optiek is geen plaats voor lustbeleving, euforie en ontspanning. Dominees hebben hier eeuwenlang gepredikt dat we enkel op aarde zijn om te lijden. Vanuit hun beperkte, eendimensionale optiek moet de buitenwereld noodzakelijkerwijze een grote luchtplaats van een mega-detentiecentrum worden. Dat de meeste dope in de bajes gebruikt wordt, is de ideologen van dat verwrongen wereldbeeld ontgaan.

Hoe strak ze de grenzen ook aan willen trekken, er zijn altijd wijzen om er door heen te breken.
En op een gegeven moment barst de ilusionaire stolp die ze op onze wereld plaatsen vanzelf wel weer. Als het wurgkoord te strak om de hals begint te knellen, blijkt er altijd wel een mes binnen handbereik te liggen.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#7
yeti zei:
I don't get it :confused:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."