Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo Ik heb gister voor het eerst spacecake (1 plakje zelf gegeten) met 6 gram wiet op. 2,5uur na het eten van de spacecake nam ik een glas bier en opeens werd ik heel misselijk en kreeg ik hoofdpijn en een droge mond. Ik had de heletijd het gevoel mijn bewustzijn te verliezen en mijn hart klopte supersnel. Nu, 19 uur later voel ik me nog steeds kei duf. Hoofdpijn en duizelig. Mn hart klopt niet meer zo snel. Hoelang duren die bijwerkingen nog? Vanavond heb ik een groot feest, mag ik dan daar geen alochol drinken?"
"Excuses, 1 plakje spacecake gegeten. In de spacecake zat 6 gram wiet. Ik had niet het gevoel er iets van te voelen dus dacht dat het wel ok was om een biertje te drinken. Maar, het gevoel van duizeligheid en hoofdpijn, kan dat nog wel een tijd duren?"
"ik heb nog wel de hele dag een duf gevoel, beetje duizeligheid ofzo.. Maar ik ga zo rustig proberen een biertje te drinken en dan voel ik vrij snel aan of het wel of niet gaat hoop ik"
"Ik heb gisteravond geen alcohol op. Voelde me nog niet helemaal lekker en durfde het niet. Nu heb ik geen hoofdpijn of duizeligheid, maar wel het gevoel dat mn hart nog steeds sneller klopt en af en toe wat pijn geeft. Maar misschien is het meer de angst dan dat het daadwerkelijk iets is met mijn hart.. Kunnen hartkloppingen immers nog in lichte mate terug komen?"