Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe rook je met een pijpje.

hoe rook je met een pijpje.

25 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon hoppa hasj in oude pijp van je opa of in zo'n prachtexemplaar als hiero op foto en je bent in no time zo stoned als deze wolvenkop :grin:
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
Hasj in een pijpje kan gewoon, sommige noemen die kleine puurpijpjes zelfs hasjpijpjes.
Heb zelf nog nooit een echt zachte/olieachtige hasj in een pijp gerookt maar bij mij smelt het nooit in/door het gaasje heen.

Het is juist dat hasj er als korreltjes erop blijven liggen en er zo uit kan schudden en bij wiet in het pijpje dat je enige moeite moet doen om de as van het screentje af te krijgen.
Klik om te vergroten...
Bedankt, dan zal ik dat eens proberen :)
Als ik dit eerder had geweten had ik niet een héle fuif lang nuchter moeten zijn =/ (had geen papier, tabak, of tipjes, alléén maar hasj en een pijpje, en dacht dat dat zou mislukken)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, Ikzelf vind het wel fijner dan wiet ( door de bong dan) qua smaak en branden dan.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#4
acidboy zei:
En ook ik begrijp er geen fuck van dat er mensen zijn die niet snappen hoe een pijpje werkt, kom nou, gebruik je verbeeldingskracht eens.
Klik om te vergroten...

ach joh dat is gewoon onzekerheid.
als je iets nieuws probeert dan ben je bang dat je domme dingen doet en dat wil je voorkomen.

gelukkig vallen er weinig domme dingen te doen met een pijp, behalve dan het verhaal dat iemand die ik ken vertelde:
ze gaf haar pijp aan iemand die dat nog nooit had gedaan, en die hield vervolgens haar aansteker onder(!) de pijp, maar blijkbaar dacht die dat het werkte want ze blaasde zowaar haar lucht weer uit , om vervolgens nog wat 'trekjes' te nemen. :tearsofjoy:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruik ook meestal een pijpje, vind het veel makkelijker als altijd dat rollen, of als ik een joint niet volledig opdoe, doe ik de rest wat er nog inzat eruit om voor een volgende keer in een pijpje te doen, beetje afval oproken ;P

Maargoed, ik heb nog wel een vraag: hier is niet echt een vraag over wiet, maar ik dacht wel dat het hier paste:
Onlangs salvia Divinorum eens geprobeerd, met het bijgeleverde pijpje, alleen snapte ik en mijn vriend waarmee ik het probeerde er niets van ;P Kunnen jullie eens uitleggen hoe een salvia pijpje werkt?
We hadden het dan maar in een 'gewoon' pijpje gedaan xP

(Het was een pijpje hetgeen je erbij krijgt bij een aankop van dutch headshop)

Bedankt!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
'k Gebruik voor de salvia gewoon een standaard crackpijpje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."