#1
donatello zei:ik ga gewoonlijk naar maastricht naar smokey
maar straks ben ik meer in de buurt van weert
nu was ik van plan om is naar the hobbit te gaan maar nu is mijn vraag is die duurder/goedkoper slechtere/betere wiet
mijne favoriet is wite widow wat toch al 9 euro de gram kost
smokey heeft redelijke wiet maar binnen is verschrikkelijk. daar zit je op harde houten bankjes en 90% kans dat je naast iemand zit die frans praat
