#1
breaker zei:Hahaha.. eerst anderen noobs noemen omdat jij graag een tenenkrommend 'modewoordje' gebruikt om cannabis aan te duiden, ...Dubz zei:breaker zei:hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs)
vo de tweede ki, me grootouders zijn geboren in motherfuckin jamaica jugemental asshole. dat geeft me het recht je tenenkrommend woordje te gebruiken
Aub. leer eerst eens fatsoenlijk citeren..
Verder komt je wiet gewoon uit nederland dus is het wiet en geen ganja. We don't give a fuck where you from.
En ik zou zeggen: Stop met blowen/ ga sirieus minderen.

niets is leuker dan even een shotje te zetten 
