Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeer en meer

meer en meer

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
breaker zei:
Dubz zei:
breaker zei:
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Hahaha.. eerst anderen noobs noemen omdat jij graag een tenenkrommend 'modewoordje' gebruikt om cannabis aan te duiden, ...
vo de tweede ki, me grootouders zijn geboren in motherfuckin jamaica jugemental asshole. dat geeft me het recht je tenenkrommend woordje te gebruiken
Klik om te vergroten...

Aub. leer eerst eens fatsoenlijk citeren..

Verder komt je wiet gewoon uit nederland dus is het wiet en geen ganja. We don't give a fuck where you from.

En ik zou zeggen: Stop met blowen/ ga sirieus minderen.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
breaker zei:
Dubz zei:
breaker zei:
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Hahaha.. eerst anderen noobs noemen omdat jij graag een tenenkrommend 'modewoordje' gebruikt om cannabis aan te duiden, ...
vo de tweede ki, me grootouders zijn geboren in motherfuckin jamaica jugemental asshole. dat geeft me het recht je tenenkrommend woordje te gebruiken
Klik om te vergroten...

Wa'gwan rastafari badman,

Lees je eigen bericht nou eens kritisch na (inclusief nogal vreemde fouten en misplaatste arrogantie) en vraag je dan eens af of je uberhaupt nog ooit wiet aan moet raken.

Of wacht, ik bedoel natuurlijk ganj.

:rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dubz zei:
Wa'gwan rastafari badman,

Lees je eigen bericht nou eens kritisch na (inclusief nogal vreemde fouten en misplaatste arrogantie) en vraag je dan eens af of je uberhaupt nog ooit wiet aan moet raken.

Of wacht, ik bedoel natuurlijk ganj.

:rolleyes:
Klik om te vergroten...


:grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
en dan ga je na die 2 maanden weer op het zelfde tempo door?
b
breakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs), zo'n 3 blunts per avond. 1 van de redenen waarom ik wil minderen is dat me'n "high" zo'n half uur meer duurt!! dit vind ik zeeeeeer irritant, want het is een waste of weed. mijn vraag is, als ik 2 maand STOP met smoken zal mijn "high" dan weer wat langer duren, of blijft het onverandert??? als iemand hier een antwoord op heeft, please laat het me dan weten. thanks bij voorbaat
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
breaker zei:
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs), zo'n 3 blunts per avond. 1 van de redenen waarom ik wil minderen is dat me'n "high" zo'n half uur meer duurt!! dit vind ik zeeeeeer irritant, want het is een waste of weed. mijn vraag is, als ik 2 maand STOP met smoken zal mijn "high" dan weer wat langer duren, of blijft het onverandert??? als iemand hier een antwoord op heeft, please laat het me dan weten. thanks bij voorbaat
Klik om te vergroten...

Hahahahahaha



En ja, als je een periode stopt wordt je daarna langer en heftiger knetter. Tolerantie neemt af.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
niet minderen hoor tijd om aan de "real stuff" te beginnen :rock: niets is leuker dan even een shotje te zetten :tearsofjoy:

oftopic: ik mis een smilie met sarcasm :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
ten eerste, ganj, of zoals iedereen het tiept en schrijft, ganja, is jamaicaans, en wiet is nederlands, dus als jij niet uit jamaica komt ben jij de noob...

maar je zult inderdaad langer en heftiger stoned worden, al denk ik dat je beter voor altijd kan stoppen, mocht je het volhouden...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Puur gaan roken wil ook nog wel eens helpen, of de wiet of hasj oraal consumeren werkt ook echt goed. Ik ben zo uren lang stoned van een pure joint. :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
aangezien het bluntjes zijn neem ik aan dat ze al puur rookt
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#11
breaker zei:
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs)
Klik om te vergroten...
Hahaha.. eerst anderen noobs noemen omdat jij graag een tenenkrommend 'modewoordje' gebruikt om cannabis aan te duiden, ...
mijn vraag is, als ik 2 maand STOP met smoken zal mijn "high" dan weer wat langer duren, of blijft het onverandert???
Klik om te vergroten...

... om vervolgens een vraag te stellen die m'n zusje van drie nog wel kan beantwoorden door middel van logisch nadenken. :grin: :grin:

Maar even serieus: Je high zal nooit meer hetzelfde zijn. Beter begin je aan de browny (heroine voor de noobs).
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
doe eens twee eetlepels boter in een pannetje, laat smelten , als t net gaat bruisen, doe t dan in een mok, warm nu melk in dit zelfde pannetje. Als de melk warm is, dan is de boter juiste tempratuur, voeg 1 gram verkleinde hasj toe aan de boter, en goed roeren tot ie is opgelost, dan een volle theelepel cacao, erdoor roeren, een eetlepel suiker, voeg nu de melk er aan toe, die net niet kookt.

5 minuten laten staan, en af en toe roeren dan opdrinken.

en zeg me niet dat julle na een uurtje alweer nuchter bent.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
en dan ga je na die 2 maanden weer op het zelfde tempo door?
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me wel toch?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
loadrunner zei:
en zeg me niet dat julle na een uurtje alweer nuchter bent.
Klik om te vergroten...

jullie bent nooit nuchter
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
aangezien het bluntjes zijn neem ik aan dat ze al puur rookt
Klik om te vergroten...

Ik draai mijn blunts ook niet altijd puur hoor, is wel zo lekker maar niet altijd rendabel. En soms wil ik nog wel eens hasj in een blunt gooien, dan draai ik em ook met tabak. Dus het zegt helemaal niks of je blunt rookt of niet.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
acidboy zei:
Oom Klaas zei:
en dan ga je na die 2 maanden weer op het zelfde tempo door?
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me wel toch?
Klik om te vergroten...

Naar mijn idee was dat niet zo logisch.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#17
loadrunner zei:
doe eens twee eetlepels boter in een pannetje, laat smelten , als t net gaat bruisen, doe t dan in een mok, warm nu melk in dit zelfde pannetje. Als de melk warm is, dan is de boter juiste tempratuur, voeg 1 gram verkleinde hasj toe aan de boter, en goed roeren tot ie is opgelost, dan een volle theelepel cacao, erdoor roeren, een eetlepel suiker, voeg nu de melk er aan toe, die net niet kookt.

5 minuten laten staan, en af en toe roeren dan opdrinken.

en zeg me niet dat julle na een uurtje alweer nuchter bent.
Klik om te vergroten...

Offtopic, ik was eerst een non believer maar goddam hier kan je hem echt op spacen. Ben er ook wel een keer slecht op gegaan,mischien te sterk gemaakt ofzo :P

Ontopic: Ik denk dat de starter van deze topic beter kan stoppen met blowen, succes!
b
breakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
en dan ga je na die 2 maanden weer op het zelfde tempo door?
Klik om te vergroten...
nope, tzit zo ik sport op toch wel zeer hoog niveau. en de zomer was wat te heftig. dus stoppen om dan te minderen
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#19
je moet je 'ganja' wat meer in een bong roken :wave:
b
breakerLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrippTone zei:
Puur gaan roken wil ook nog wel eens helpen, of de wiet of hasj oraal consumeren werkt ook echt goed. Ik ben zo uren lang stoned van een pure joint. :stoned:
Klik om te vergroten...
heb ik ook geprobeert, maar bleef een half uurtje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."