Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeer en meer

meer en meer

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
breaker zei:
Dubz zei:
breaker zei:
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Hahaha.. eerst anderen noobs noemen omdat jij graag een tenenkrommend 'modewoordje' gebruikt om cannabis aan te duiden, ...
vo de tweede ki, me grootouders zijn geboren in motherfuckin jamaica jugemental asshole. dat geeft me het recht je tenenkrommend woordje te gebruiken
Klik om te vergroten...

Aub. leer eerst eens fatsoenlijk citeren..

Verder komt je wiet gewoon uit nederland dus is het wiet en geen ganja. We don't give a fuck where you from.

En ik zou zeggen: Stop met blowen/ ga sirieus minderen.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
breaker zei:
Dubz zei:
breaker zei:
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Hahaha.. eerst anderen noobs noemen omdat jij graag een tenenkrommend 'modewoordje' gebruikt om cannabis aan te duiden, ...
vo de tweede ki, me grootouders zijn geboren in motherfuckin jamaica jugemental asshole. dat geeft me het recht je tenenkrommend woordje te gebruiken
Klik om te vergroten...

Wa'gwan rastafari badman,

Lees je eigen bericht nou eens kritisch na (inclusief nogal vreemde fouten en misplaatste arrogantie) en vraag je dan eens af of je uberhaupt nog ooit wiet aan moet raken.

Of wacht, ik bedoel natuurlijk ganj.

:rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dubz zei:
Wa'gwan rastafari badman,

Lees je eigen bericht nou eens kritisch na (inclusief nogal vreemde fouten en misplaatste arrogantie) en vraag je dan eens af of je uberhaupt nog ooit wiet aan moet raken.

Of wacht, ik bedoel natuurlijk ganj.

:rolleyes:
Klik om te vergroten...


:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."